topje van je blad afknippen.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • mathieu
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Mar 2009
    • 244

    #1

    topje van je blad afknippen.

    Korting op 420shop
    hee,

    ik heb een droog bladpunt zou ik deze af kunnen knippen zodat er weer een nieuw puntje komt?
    help me snel a.u.b.
    SPaCeCaKe
  • DenGiles
    Chronic Stoner
    MemberLucky Member
    • Mar 2009
    • 157

    #2
    Re: topje van je blad afknippen.

    denk niet da het trg komt, had deze vraag ookal eens gesteld wat ik moet doen met een verbrand blad..geen reactie op gekregen, en zij lijd er ook niet in onder...grtz
    Wil je van Bil bel dan naar GIL

    Comment

    • WwesleYy
      Retired
      • Feb 2009
      • 72

      #3
      Re: topje van je blad afknippen.

      gewoon laten zitte 1 blaadje is geen probleeem

      Comment

      • Jointjedraaien
        Admin
        Admin
        • Oct 2007
        • 4362

        #4
        Re: topje van je blad afknippen.

        Nee als je die ervanaf knipt komt er geen nieuwe, als het maar een klein stukje is maakt het ook niet uit hoor...
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment

        • bearprolec
          Junior Grower
          MemberLucky Member
          • Aug 2008
          • 559

          #5
          Re: topje van je blad afknippen.

          idd gewoon laten hangen. weet je hoe je eraan komt ook?

          het zou kunnen (veel voorkomende fout)
          als je ze met water besproeit (plantje zelf) mag je ze zeker niet in volle zon zetten, dus best tegen de avond besproeien es

          grtz

          Comment

          • mathieu
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Mar 2009
            • 244

            #6
            Re: topje van je blad afknippen.

            @bear: ja dat weet ik had ze in de avond tegen spint ingespoten, en de volgende dag buitengezet denk dqat een nog wat vocht op zqat ofzo en toen is verbrand.
            maar komt vanzelf goed door wter geven komt het door het bland ziet er al bete ruit dn eers.
            SPaCeCaKe

            Comment

            • DaZeD
              Gandhi Ganjamaster
              MemberLucky Member
              • Nov 2008
              • 466

              #7
              Re: topje van je blad afknippen.

              Heheh, nee die puntjes groeien niet terug!
              Da geeft toch nie?OP de duur zal het zodanig droog worden dat je het kan verpulveren, dan kan je het er op die manier afdoen.
              -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

              Comment

              • mathieu
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Mar 2009
                • 244

                #8
                Re: topje van je blad afknippen.

                is goed, maar ik zit er nu niet meer aan, het is geen probleem want ze groeien als de malle.
                SPaCeCaKe

                Comment

                Bezig...