Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Laatkomer?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Laatkomer?

    Korting op 420shop
    Hey,

    Ik ben 6-7 weken begonnen met ontkiemen maar maak me wat zorgen over de plant. Ik heb hem tot de 3-4 de week binnengehouden en dan naar buiten verplaats (als het regent of te koud is gaat hij naar binnen onder een tl lamp, ook voor de laatste 5-6 uur zodat hij 18 uur licht/6 uur donker heeft). Maar nu is hij slechts 20 centimeter groot. De bovenste bladeren hebben al mooi de vorm van een echt wiet blad (5 blaadjes) maar de onderste kregen donkere plekken. Ben daarmee naar de plantuoloog gegaan achter mijn hoek (die zelf al heel zn leven wiet plantjes heeft) en hij zij dat dit niet erg was en heeft ze gewoon afgetrokken. Maar nu komen deze donkere plekjes ook voor op de volgende set bladeren.

    En volgens mij zou de plant toch veel groter moeten zijn nu ..
    Ik weet niet wat ik fout doe en wat ik zou kunnen doen

    Iemand hulp?

    Peace
    Xitro
    Roll that shit,
    Smoke that shit,
    Pass that shit,
    Enjoy the friendship of magic !

    #2
    Re: Laatkomer?

    dan zit je wss met een magnesium tekort,en dat is niet goed zoals u plantuoloog zegt... beetje epsonzout meegeven met het drinkwater (verkrijgbaar in de meeste apothekers)

    kan je geen foto maken van je blad? dan kunnen we het met zekerheid zeggen...

    grtzzz

    Comment


      #3
      Re: Laatkomer?

      Hoi leuk ik ga je volgen
      God was never on your side..

      Comment


        #4
        Re: Laatkomer?

        Hey,

        Heb een magnesium tekort even opgezocht en het kan wel. Ik ga dus dat zout halen in de apotheek morgen en met een paar gietbeurten erbij gooien. Zien hoe het loopt!

        Peace
        Xitro
        Roll that shit,
        Smoke that shit,
        Pass that shit,
        Enjoy the friendship of magic !

        Comment

        Bezig...
        X