Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

buitenkweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    buitenkweek

    Korting op 420shop
    hallo,

    ik ben nieuw hier en zoals jullie kunnen lezen bij het voorstellen moet ik de zorg van de plantjes van mijn man overnemen omdat hij in de buitenland zit.

    ik heb afgelopen donderdag stekjes gehad van mijn vriendin ik heb ze op het balkon gezet waar ze de hele dag zon hebben maar ben bang dat het nog te koud is? heb hier 3 katten lopen die ze op vreten en dacht dat ze wel naar buiten konden. maar nu gaat de punten van sommige plantjes krullen lijkt wel of ze uitdrogen... wat doe ik fout? voordat mijn man me straks killt hahaha

    in iedergeval bedankt!

    #2
    Re: buitenkweek

    Stekjes hou je best nog wat binnen, goed vochtig houden lv+- 70. Stekjes moeten zich nog kunnen zetten.
    Hoe groot en hou oud zijn de stekjes, en welk soortje?


    Grtz
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Re: buitenkweek

      verplaatst naar buitenkweekvragen

      grtzzz

      Comment


        #4
        Re: buitenkweek

        Voor stekjes is een hoge luchtvochtigheid heel belangrijk omdat de wortels van de stekjes
        nog niet erg groot zijn en het moeilijk voor ze is om zo water uit de grond te krijgen.

        Je kan een paar natte handdoeken ophangen om zo de lv te verhogen

        Groetjes

        Comment


          #5
          Re: buitenkweek

          Stekjes zijn geworteld onder kunstlicht als je die buiten wilt zetten moet je ze eerst afharden. Dit doet men door ze in het begin enkele uren buiten te zetten en weer binnen voor een paar uur, wat ook kan is ze in de schaduw plaatsen. De eerste week zeker niet constant in de zon plaatsen.

          En komt idd oa door de lage luchtvochtigheid (lv), de buiten lv ligt lager dan je planten hun lv dus geven de planten vocht af aan de buitenlucht en drogen ze uit.

          Grtz

          Comment

          Bezig...
          X