Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bloei stimulatie

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    bloei stimulatie

    Korting op 420shop
    ik had ff een vraagje ivm de bloei...
    met mijn buitenplanten van vorig jaar zag het er allemaal heel rooskleurig uit, ze waren bijna 3 meter en zagen er heel gezond uit.
    nu was het probleem dat het veel te lang duurde vooralleer ze begonnen te bloeien.
    eind oktober kwamen de eerste pluisjes in de oksels met als gevolg dat de toppen in november lang nog niet rijp waren en de planten uiteindelijk zijn doodgevroren (niet leuk dus want ik heb me er een alfjaar mee beziggehouden)
    op de verpakking van de zaadjes (durban poisson x skunk) stond nochtans dat ze half oktober konden geoogst worden.
    nu luid mijn vraag, hoe kan ik ervoor zorgen dat dit niet meer gebeurt?
    verduisteren is geen optie aangezien ze in de tuin in volle grond staan.
    is er bepaalde voeding die de bloei doet versnellen?

    ik heb nu 10 mata hari zaadjes( + 5 freebees) van sanniesshop om het dit jaar nog is te proberen. alle tips zijn welkom.

    grtz okke

    #2
    Re: bloei stimulatie

    dat is raar,dan is dat toch een serieuze laatbloeier hoor...

    alle bloei voedingen doen versnellen,en iedereen heeft een ander favoriet merk!
    de mijne zijn de BAC stimulatoren!

    en ook al staat je plant in de volle grond,verduisteren kan altijd...

    als je bv en waslijn boven je plant hangt,en je gaat een groot stuk zwart-wit folie halen dan kan je het erover schuiven en nadien de kanten met velcro of wasknijpers dicht maken!

    grtzzz

    Comment


      #3
      Re: bloei stimulatie

      Details: Mata Hari

      Buitenzaden
      Bekend om haar hynotiserende krachten, kwamen wij op het idee om haar te vernoemen naar de bekende en verleidelijke dubbel spion ‘Mata Hari’. Deze Femme Fatale is een Indica dominante meerweg kruising uit kwalitatief sterke soorten als Red Dawn, Calizahr, Alpine Rocket en de Purpurea Ticinensis.



      Mata Hari groeit snel tot vrij grote en brede struiken waardoor ondersteuning met bamboestokken gewenst zal zijn. Haar bladeren kleuren rood en paars in de herfst waardoor het zeker een mooie plant is om te zien. Naast de bladkleuring kunnen haar gezette toppen eenzelfde kleuren palet laten zien wanneer de koude nachten vroeg invallen. Tijdens de bloei hoeft men zich weinig zorgen te maken over de geur intensiteit die zich verhoudt van kruiding zoet tot zoet-zuur.

      Deze zaden zullen het behoorlijk goed moeten doen buiten. Is een overwegende indica plant, en is wat vlugger klaar.
      Ik duim alvast mee met je.
      veel succes!

      Grtz
      Attached Files
      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

      Comment


        #4

        Comment

        Bezig...
        X