test kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • yinyang
    Retired
    • Apr 2009
    • 4

    #1

    test kweek

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal ik ben nieuw hier en ik heb een vraagje wie van jullie weet wat voor plantje dit is?
    ik heb een keer weed gekocht bij de shop en daar zat een zaatje tussen deze heb ik in watten gelecht en dit kwam er uit

    dit plantje is nu ongeveer 1 maand oud.
    en ik denk dat het een vrouwtje is maar kan het mis hebben graag jullie mening
    groetjes Yinyang
  • leo
    Retired
    • May 2008
    • 659

    #2
    Re: test kweek

    dan is het het zelfde plantje als de weed die je gekocht hebt waarschijnlijk. maar niemand kan je zeggen wat voor plantje het is.

    Comment

    • bobo
      Cronic Grower
      • Oct 2007
      • 3103

      #3
      Re: test kweek

      [info]Topic verplaatst naar: vragen buitenwiet kweken.
      Grtz bobo[/info]

      Comment

      • yinyang
        Retired
        • Apr 2009
        • 4

        #4
        Re: test kweek

        Tja nu weet ik niet meer wat voor soort weed het was? maar goed bedankt
        we gaan het zien en word het niets dan beginnen we gewoon weer opnieuw
        Groet,Yinyang

        Comment

        • yinyang
          Retired
          • Apr 2009
          • 4

          #5
          Re: test kweek

          Hallo, even een update hierbij de foto,

          ziet er goed uit
          groet,Yinyang

          Comment

          • django1
            Retired
            • Apr 2009
            • 22

            #6
            Re: test kweek

            als ik jou was zou ik hem voorzichtig ompotten in een grotere pot,deze is wel wat aan de kleine kant.zet hem in een grotere pot en de opbrengst is ook meer

            Comment

            • belladonna
              Guru of all Growers
              Lucky Member
              • Aug 2008
              • 10674

              #7
              Re: test kweek

              Ziet er wel mooi uit hoor verder
              sub6
              God was never on your side..

              Comment

              Bezig...