Lowryder 2 vraagje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • zinkfreak
    Retired
    • Apr 2009
    • 5

    #1

    Lowryder 2 vraagje

    Korting op 420shop
    Hallo ik ben helemaal nieuw hier en heb een vraagje.
    Ik wil binnekort buiten gaan kweken in de volle grond.
    Nu is mijn vraag is de lowryder 2 , dieselryder of ak47 X lowryder 2 een goede soort om mee te beginnen?
    Welke van de 2 soorten is beter ?
    Zoja hoeveel gram brengen deze soorten op per plant?
    En gaan deze 2 soorten net zo snel kwa grooi en oogst als de normale lowryder 1?
    En kan ik als ik de toppen nauwkeurig afknip nog een oogst van het plantje halen want ik las dat er geen stekjes van de plant af te halen zijn.

    alvast bedankt

    zinkfreak
  • bobo
    Cronic Grower
    • Oct 2007
    • 3103

    #2
    Re: Lowryder 2 vraagje

    Lees deze eens, een antwoord op al je vragen http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...r-2-t1615.html. Ook is het handig om de search functie te gebruiken .

    Grtz

    Comment

    • zinkfreak
      Retired
      • Apr 2009
      • 5

      #3
      Re: Lowryder 2 vraagje

      Deze had ik nog niet kunnen vinden via de zoekfunctie .
      maar bedankt
      ps over de dieselryder kon ik niks vinden heb je daar nog info over?

      Comment

      • bobo
        Cronic Grower
        • Oct 2007
        • 3103

        #4
        Re: Lowryder 2 vraagje

        Dieselryder is ongeveer dezelfde soort als lowryder, aleen smaakt hij iets anders.

        Grtz

        Comment

        Bezig...