Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Afstand bestuurbare water gever

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Afstand bestuurbare water gever

    Korting op 420shop
    Ik heb deze opstelling alvast gemaakt voor als mijn plantjes klaar zijn om t bos in te gaan

    Ik heb geen zin strax elkedag naar mijn plantjes te lopen en water te geven nu heb ik dit gemaakt Globale opstelling in paint. In het echt is alles klaar behalve de bak van 20l.

    De lampjes zullen zo geplaats worden dat ze van een redelijk afstand te zien zijn. Desnoods met een langs snoer eraan.

    Met de lampjes kan ik zien hoe vol het reservoir nog zit. is de bovenste uit zit er nog 15l in. 1e en 2e uit nog maar 10l enz. Is de laatste uit--> bijvullen.

    Enige wat ik hoef te doen is uit mijn luie stoel het knopje voor een aantal sec in te houden en dan weer los te laten.

    laat maar even weten wat je vind of wat ik er aan zou moeten veranderen.


    --------Edit-------
    Wil je alles scherp zien druk dan rechter klikje op de foto onder attached thumbnails en dan 'open in new window' of 'koppeling openen in nieuw scherm'



    grtzz
    Attached Files
    Last edited by sneeper4life; 11 May 2009, 16:54.

    #2
    Re: Afstand bestuurbare water gever

    Ben niet zo technisch, weet niet of dit zo kan werken.

    Maar hoe weet jij, of je plant water nodig heeft?
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Re: Afstand bestuurbare water gever

      Oorspronkelijk geplaatst door Weedy View Post
      Ben niet zo technisch, weet niet of dit zo kan werken.

      Maar hoe weet jij, of je plant water nodig heeft?

      daar heb je een punt. Nog niet over nagedacht. maar ik kijk gwn eerst 2 weken gewoon aan en dan merk ik aan het weer bijv als het elke dag 25 graden is dat hij om de dag 1 liter nodig heeft en als het 20 graden is geweest dan niks. of als het geregend heeft niks, dat allemaal observeren en dan een beetje op gevoel. Maar k moet tog om de 4 dagen zoiezo om te vullen trug en dan kijk ik gelijk hoe t met ze gaat

      grtzz

      Comment


        #4
        Re: Afstand bestuurbare water gever

        Ok, beter verzin je dan idd iets anders (wat zich bv zelf watert als de grond niet meer vochtig is). Of doe je het gewoon handmatig idd
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment

        Bezig...
        X