Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Guerilla Aarde?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Guerilla Aarde?

    Korting op 420shop
    hee
    ik ga binnenkort guerilla kweken uitproberen.
    mijn vraag is:welke potgrond zal ik gebruiken?
    ik weet dat dieplagron royalty mix de beste is maar het liefst koop ik de aarde gewoon zelf want op internet zijn de verzendkosten duurder dan de aarde zelf dus weten jullie of je die plagron royalty mix ook gewoon in tuincentra kan kopen en zo niet wat voor een aarde zal ik dan kopen of hoeft dat niet eens?
    en ik ben trouwens niet van plan om de plant te gaan voeden, omdat ik geen risico wil lopen dat iemand anders er achterkomt dat zo een mooie plant in de bosjes staat.

    Grtz Reub

    #2
    Re: Guerilla Aarde?

    wat je ook ken doen ,

    is er op het plek waar je gaat kweken een aantal brand netels ... ??

    zo ja dan ken je dat als grond gebruiken want brand netels gebruiken bijna het zelfde aarde als onze geliefde plantjes

    dan moet je wel die brand netels weg halen hea

    Comment


      #3
      Re: Guerilla Aarde?

      Potgrond kun je het beste gewoon in de tuincenter kopen. Daar hebben ze werkelijk alles!
      Of ja de boerenbond heeft zeker een hele hoop keus . Ik zou daar even je geluk beproeven.

      Of wat darkiess zegt, dan hoef je niet eens potgrond te kopen!

      Groete

      Comment


        #4
        Re: Guerilla Aarde?

        Oorspronkelijk geplaatst door darkiess View Post
        wat je ook ken doen ,

        is er op het plek waar je gaat kweken een aantal brand netels ... ??

        zo ja dan ken je dat als grond gebruiken want brand netels gebruiken bijna het zelfde aarde als onze geliefde plantjes

        dan moet je wel die brand netels weg halen hea
        ok chill!
        ja het staat daar echt vol met brandnetels heb gisteren al wat ruimte gemaakt voor de plante(n)
        thx darkiess

        Grtz Reub

        Comment


          #5
          Re: Guerilla Aarde?

          Normale potgrond van de winkel is ook goed genoeg, het is miss voor kleine boost, maar in de grond (vooral in het bos) zit genoeg voeding in de bodem dus je hebt zowizo geen voeding nodig

          dus je hoeft niet heel erg duur te doen,

          Als je bang bent dat mense ze zien, kijk even naar uren enzo en als heb je indica zet ze neer als de ure naar achter gaan en je ongeveer na 1 maand nog maar 12-12 uur heb, of als je sativa heb, moet je plante als het licht 13-11 is zodat als je ze plant het 12-12 is ongeveer zodat ze meteen gaan bloeie, dan worde de plante rond de 1-1.5 meter, en hou je ze klein en beter weg uit t zicht!

          Greetz

          Comment


            #6
            Re: Guerilla Aarde?

            De grote maakt toch niet uit? Je plaats moet zo uitgekozen zijn dat er bijna zeker niemand in de buurt komt.
            Ik ga wat cocopeat (verkrijgbaar in de aveve) door de grond draaien terplaatse voor wat luchtiger te maken en goed vocht vast te houden, en wat eigen compost.
            Last edited by janleuri; 11 May 2009, 20:49.

            Comment


              #7
              Re: Guerilla Aarde?

              Oorspronkelijk geplaatst door reub View Post
              ok chill!
              ja het staat daar echt vol met brandnetels heb gisteren al wat ruimte gemaakt voor de plante(n)
              thx darkiess

              Grtz Reub

              dan hoef je eigelijk geen eens aarde meer te kopen

              heb je wel goed gecontroleert dat ze het niet om de zoveel tijd het weg maaien ??

              Comment


                #8
                Re: Guerilla Aarde?

                ja ze maaien het niet weg..

                Grtz reub

                Comment


                  #9
                  Re: Guerilla Aarde?

                  okee das mooi wat dat betreft ken je gaan beginnen

                  Comment


                    #10
                    Re: Guerilla Aarde?

                    In het bos zit veel voeding maar de ph is belangrijk om alles er uit te halen. Daarom raad ik je aan om dit even goed te lezen: http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ond-t4688.html

                    grtzz

                    Comment

                    Bezig...
                    X