Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Skunk, hoe doen ze het ?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Skunk, hoe doen ze het ?

    Korting op 420shop
    Hallo allen,

    Hieronder een paar foto's van 2 van mijn skunk planten die ik nu +- 40 dagen in de kas heb staan. Ze krijgen geen voeding en ik licht ze niet bij. Ik vroeg me af hoe ze ervoor staan, en hoe lang ik nog moet wachten voordat het verstandig is ze te gaan verduisteren.

    Greetz , Noten.


    Ps. Bij de laatste foto staat hij scheef, dat komt omdat de wind erop stond
    Attached Files

    #2
    Re: Skunk, hoe doen ze het ?

    Ze is nogal gestretched, zeker dat ze genoeg licht krijgt, anders zou ik toch zorgen dat ze meer licht krijgt,
    voor de rest heb ik niet veel op te merken.

    grtz

    Comment


      #3
      Re: Skunk, hoe doen ze het ?

      Tof dat je zo snel reageert !
      Ja, dat dacht ik zelf dus ook al. Er staan ook erg veel bomen omheen, dus heel veel licht valt er inderdaad niet.

      Comment


        #4
        Re: Skunk, hoe doen ze het ?

        Nu als je ze niet wilt bijlichten, kun je ze ook zoveel mogen in het zonnetje te zetten,
        dus je plantje de hele tijd versleuren

        grtz

        Comment


          #5
          Re: Skunk, hoe doen ze het ?

          Nou, dan gaan we dat de komende 2 weken proberen
          Hoe lang denk je dat ze nog moeten voordat ik ze in de bloei kan zetten, of denk je dat dat nog wel +- 2 maand duurt ?

          Cheers

          Comment


            #6
            Re: Skunk, hoe doen ze het ?

            Als je buitenkweek doet, is het vooral afhankelijk van de soort die je hebt.
            Maar je kan het wel forceren door te zorgen dat je plant 12 uur licht krijgt (door gewoon buiten in het zonnetje te zetten) en 12 uur geen licht krijgt (door je plant bv in een volledig lichtdicht tuinhuisje of iets dergelijks te zetten, er mag absoluut geen licht bijkomen in de donkere periode!)

            grtz

            Comment


              #7
              Re: Skunk, hoe doen ze het ?

              Oke, stel dus dat ik ze ga verduisteren nu, heeft dat dan zin, krijg ik er dan iets vanaf? Of zeg je, laat hem nog maar een poos doorgroeien ?

              Sorry voor alle vragen, ik ben stiekem toch nog een enorme beginner geloof ik

              Comment


                #8
                Re: Skunk, hoe doen ze het ?

                In theorie zal je idd opbrengst hebben als je nu gaat verduisteren, maar ik zou hem persoonlijk nog een beetje laten doorgroeien en dan eventueel in juli/augustus verduisteren indien hij dan nog niet aan het bloeien is.

                grtz

                PS: kben ook beginner hoor, maar kheb hier wel al veel gelezen

                Comment


                  #9
                  Re: Skunk, hoe doen ze het ?

                  Oke , thanks

                  Comment

                  Bezig...
                  X