Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Blaadje afgebroken bij pasgeboren stekkie

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Blaadje afgebroken bij pasgeboren stekkie

    Korting op 420shop
    Ey medestoners,

    Alweer een vraagje hiero!

    Was gisteravond weer eens lekker door mekaar van wat happy brother en ik begon mij te ergeren aan een stekkie waarbij t zaadje er maar niet van af wou vallen (na 3 dagen). Nu ben ik met mn kk stonede kop aan dat bolleke gaan plukke maar nu is der een blaadje afgebroken (zaadje is er af dus) en er zit nu nog maar 1 blaadje aan.

    Gaat mijn gehandicapte plantje t nog overleven???

    Grtzzzz de stonede sjeng uit t zuide

    #2
    Re: Blaadje afgebroken bij pasgeboren stekkie

    ik denk dat je alleen een loblaadje hebt afgebroken,en ik zou me er dus niet te druk om maken!

    Comment


      #3
      Re: Blaadje afgebroken bij pasgeboren stekkie

      Dat gaat wel goedkomen. Alleen ik denk wel dat ie even een groeistilstand krijgt, maar trek je er niet zo veel van aan

      Groete

      Comment


        #4
        Re: Blaadje afgebroken bij pasgeboren stekkie

        zeer herkenbaar ik sloop ook mn planten als ik stoned ben , maar je plantje blijft wel leven hoor duurt alleen effe voor het hersteld is
        suc6
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Blaadje afgebroken bij pasgeboren stekkie

          Wat jij hebt staan is een zaadplant, stekken zijn cloontjes die 100% dezelfde genetica hebben als de moederplant, dit even ter info

          Wat je gadaan hebt is niet zo gek hoor, soms kan het een tijdje duren eer het jonge spruitje zijn ex-huisje afgooid. Als het te lang duurt help ik soms ook mee, maar als je hem wil verwijderen en hij trekt tegen, dan wacht je nog wat, want in het schelpje zit nog wat voeding die voorzien zijn voor de ontwikkeling voor de lob blaadjes.

          Grtz
          Last edited by westport; 17 May 2009, 13:06.
          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
          Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #6
            Re: Blaadje afgebroken bij pasgeboren stekkie

            Lol, ja ik ken da!
            Ik heb het ook al gehad, maar bij mij is het goedgekomen, er zijn gewoon geen van die ronde blaadjes opgekomen, maar voor de rest is het gewoon een normale plant geworden, kan gebeuren e.
            -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

            Comment

            Bezig...
            X