Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gebrek aan licht overdag

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Gebrek aan licht overdag

    Korting op 420shop
    Ik heb denk ik een probleem met de locatie van m'n planten.
    Ik wil ze op m'n balkon zetten, maar daar is eigenlijk alleen in de ochtend/vroeg in de middag volop zon. Daarna draait de zon naar de andere kant van het huis. Ze zijn ongeveer anderhalve week oud, en voor zover ik kan zien hebben ze er wel zin in. 's avonds (<-goede spelling?) zet ik ze binnen nog even onder een lamp om toch in de buurt te komen van een licht cyclus van 18/6.

    Is dit heel funest voor de plant, of kan ik het verder redden met goede voeding, en top stimulator?
    Ik heb ze nu in aarde staan van een growshop. Van die zooi van Canna, de shop eigenaar zei dat er voor ongever 3 weken voeding in zit.

    Mvg.

    #2
    Re: Gebrek aan licht overdag

    Ik zou de plant gewoon buiten laten staan, het buitenlicht en dat van je lamp verschilt enorm en zo gaat je plant ook in de war geraken.(stress)
    Je plant gaat trouwens nog een flink stuk groeien, ga je dit later wanneer deze een pak groter is ook blijven doen?

    Direct zonlicht is natuurlijk het beste maar gewoon daglicht is ook goed genoeg, vlede jaar stond mijn plantje hier op de koer en daar kwam zo goed als nooit direct zonlicht op. Heeft niet echt gestretcht, bloei was wel kut maar dat kwam door de kou .

    Peace

    Comment


      #3
      Re: Gebrek aan licht overdag

      Dus in feite kan ik ze nu gewoon buiten laten staan?
      En s'nachts? Ik haal ze nu altijd nar binnen omdat het nogal koud is.
      Ze zijn nu inmiddels bijna een maand, en ze hebben allemal al mooi wiet blaadjes. Alles is vrouwelijk, daar ben ik ook erg blij mee.

      Comment


        #4
        Re: Gebrek aan licht overdag

        Hoi
        Hoe weet je nu of het vrouwelijk is ?
        dat kan je pas zien bij bloei verschijnselen
        En in de avond/nacht kan je je plantje gewoon buiten laten staan hoor
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Gebrek aan licht overdag

          Ja je hebt een punt, het leek erop alsof het allemaal vrouwtjes waren, maar heb d'r laatst een hermafrodiet uitgehaald.

          Comment

          Bezig...
          X