Buiten of binnen?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • widowmania
    Retired
    • May 2009
    • 10

    #1

    Buiten of binnen?

    Korting op 420shop
    Hallo outsiders!

    Ik heb een erg mooi dakterras, met weinig tot geen inkijk. Hierop kweken zou ik eigenlijk ideaal vinden omdat ik dan én geen stroom verbuik én geen ruimte in huis hiervoor hoef op te offeren (hoewel ik de zolder niet echt gebruik). Maar het is mij nog niet gelukt om de planten buiten goed te laten bloeien. Ook lijkt het mij niet handig om een bloeiende plant in de regen te zetten, hoe lost men dit op? (afdakje? of moet je echt een kasje voor de plantjes bouwen?)

    en ik vroeg me af of buitenkweken in NL uberhaupt wel goed te doen is? of is de opbrengst minder (potent) ?

    en kan je superskunk of white widow eigenlijk ook gewoon buiten in een potje zetten?

    Als het goed kan lijkt buiten kweken mij eigenlijk wel het leukst omdat je dan moeder natuur toch het zelf eens uit laat zoeken

    <<knip>>

    mijn plantje van vorig jaar. Ik heb hem helaas vermoord door hem kort na deze foto onder de lamp te zetten, na even flink gebloeid te hebben kreeg ie budrot en heb ik
    m moeten euthaniseren om mijn andere 4 plantjes te sparen.

    (overigens midden onderin zie je wat afgekloven bladeren, blijkbaar is mijn kat een stoner wannabe )
    Last edited by widowmania; 4 August 2009, 02:43.
  • leo
    Retired
    • May 2008
    • 659

    #2
    Re: Buiten of binnen?

    buiten kweken kan heel goed in nederland. regen kan wel roet in het eten gooien dus bij slecht weer een afdakje is een goed idee. zo voorkom je toprot voor een groot deel.

    Comment

    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #3
      Re: Buiten of binnen?

      Ik doe oko buiten kweek zonder af dakje end at gaat eigenlijk heel goed hoor alleen oogsten is pas rond november
      Suc6
      God was never on your side..

      Comment

      • stienos0
        Expert Stoner
        MemberLucky Member
        • Apr 2009
        • 83

        #4
        Re: Buiten of binnen?

        De opbrengst is buiten juist meer dan binnen omdat de planten meer de ruimte hebben om te groeien en je er grotere potten neer kunt zitten

        Comment

        • westport
          Wicked Grower
          420 MemberLucky Member
          • Aug 2008
          • 3847

          #5
          Re: Buiten of binnen?

          Hoelanger je de plant laat voorgroeien des te meer opbrengst.
          Hopelijk hebben we dit jaar veel zon uren.

          Grtz
          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

          Comment

          Bezig...