Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goed bezig???

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Goed bezig???

    Laat ze gewoon buiten staan anders stress je de plant en dan gaat hij dood
    het is zomer ben niet bang et zijn planten
    Waarom doe je voeding bij de plant is nog nergens voor nodig ze zijn nog klein en hebben genoeg aan de aarde.
    En dat 1 ne blad kan je plant goed missen
    God was never on your side..

    Comment


      #17
      Re: Goed bezig???

      ok, heb ook besloten geen voeding meer te geven , en de potten blijven voortaan buiten staan
      dat ene 'defecte' blad er gewoon laten aanhangen of mag dit weggenomen worden?

      thnx alvast

      Comment


        #18
        Re: Goed bezig???

        Het gaat vanzelf wel weg in het blad zitten alval stoffen van de plant en dat sterft van zelf af .
        ben bieuw je plantje zullen paar dagen nodig hebben om beetje tot rust tekomen en wennen aan dat ze geen strees meer onder vinden van het binne ne naar buiten gaan .
        ik blijf je volgen

        Suc6 met je mooie plantjes
        God was never on your side..

        Comment


          #19
          Re: Goed bezig???

          Voor het afbloeien van de plant,kan je hem dan beter nu van 7 tot 7 binnen in het donker zetten?

          Comment


            #20
            Re: Goed bezig???

            ja

            Ik heb het proberen volhouden met mijn amnesia haze, maar khem het niet kunnen volhouden.

            Eigenlijk in de logica van het denken:
            Als je nu om 18h of 19h 's avonds een plant in het donker zet... en dan voor het slapen gaan weer buitenzet.... dan moet je niet telkens zo vroeg opstaan he.
            Enfin, MIJNE logica.... kan soms raar uiteenlopen met de algemene logica

            Comment


              #21
              Re: Goed bezig???

              Of je laat de natuur het werk doen en oogst in November en krijgt mega grote planten en flinke oogst
              Als je hem van 7 tot 7 binnen gaat zetten moet hij pik donker staan en dan ok echt pik donker.
              En elke dag om 7 buiten zetten en om 19 uur binnen.
              Ik zou ze lekker buiten laten staan en ze flink laten groeien

              suc met je kweek
              God was never on your side..

              Comment


                #22
                Re: Goed bezig???

                hehe, daar ben ik nu wel beetje bang voor dat de planten go sky rocket
                ik woon in een stad met een vrij kleine stadstuin en kheb nogal nieuwsgierige buren
                Attached Files

                Comment


                  #23
                  Re: Goed bezig???

                  Schonen hond man

                  Ach de buren... inderdaad, altijd zo gezellig als die iets te nieuwsgierig zijn

                  Cannabis is nu wel nen helen buigbare plant. Ik heb eens ene gezien man, niet te doen. Die liet zijn mexican sativa zo'n anderhalve meter hoog worden en dan boog hem die helemaal plat naar de grond toe.
                  Die plant was echt wel redelijk hoog, maar na het buigen kwam die nog geen halve meter van de grond.

                  Comment


                    #24
                    Re: Goed bezig???

                    hoi
                    plantjes zijn nu zo goed als dood
                    dus kapotknippe en morge nieuwe zaaie
                    zal een verslag erop zette
                    doeii

                    Comment

                    Bezig...
                    X