ik was een plantje aan het vervoeren moest hard remmen met me wagen, voor een overstekend vrouwtje. plantje geknakt, plantje nu rechtopgezet met stokje en wat touwjes, komt dit nog goed?? wat kan ik nog meer doen?
geknakt
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: geknakt
Hm, als je ze niet binnen kunt zetten moet je m ergens neer zetten waar het niet zo hard waait.. Een harde wind kan de plant met stok en al omleggen, en dat moet je nu totaal niet hebben.[B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!Comment
-
Re: geknakt
afwachte thanks laat het wel weten of het lukt, was me eertse vraag op dit forum, benal 3 maanden bezig, hoop geleerd op deze site, heb 10 planten her en der verspreid bij vrienden en familie, die hebben me kinders geadopteerd!!!!!
--
weedy er staat echt een stevige stok bij en als het goed is staan ze uit de wind in het zonnetje, dus hopen dat het goed komt, laat het wetenLast edited by Weedy; 28 May 2009, 22:41.Comment
-
Re: geknakt
[attentie]Dubbelposten is niet toegestaan. Pas je vorige bericht aan door de 'Edit / Bewerk' button te gebruiken.
(Lees de FAQ a.u.b. eventjes door: http://jointjedraaien.nl/wietforum/faq.php) Mvg, Weedy.[/attentie]
Geen dank, normaal gesproken zouden ze er gewoon boven op moeten komen.
Sommige mensen knakken ze expres om ze zo door hun kast te leiden, en de toppen al het licht te geven.[B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!Comment






Comment