10 Klonen in het bos...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Tony Soprano
    Advanced Stoner
    Member
    • Mar 2009
    • 71

    #16
    Re: 10 Klonen in het bos...

    Hoi!
    Lekker zo'n 300gr per plant dus ongeveer?
    Het kan dus wel!
    Maar je zet ze volgende week pas uit...heb je dat dan die 5 jaar geleden ook gedaan, zo laat begonnen???
    Lees hier dat de meeste al half April uitzetten.
    Maar goed wij zijn ook pas elf dagen geleden begonnen, dus zou heerlijk zijn als wij ook zo'n opbrengst krijgen

    Comment

    • snaaps
      Retired
      • Jun 2009
      • 181

      #17
      Re: 10 Klonen in het bos...

      Oorspronkelijk geplaatst door belladonna
      pas je op met foto plaatsen dat je plekje wel onvind baar blijft voor anderen?
      Zou jammer zijn als ze je oogst voor je neus jatten
      suc6
      2 dagen geleden heb ik een kweekverslag gelezen uit 2008.
      Deze gast kweekte zijn (leterlijke) bomen aan de rand van hun grond (was een boerezoon ofzo)

      Afijn deze gast maakte ook foto,s waarom je duidelijk kon zien waar de planten stonden, athans als je bekend bent in die omgeving.
      Zo was er een vaag gebouw te zien, een paal met een lamp erop, en nog wat andere herkenningspunten.

      Deze bomen zijn voordat ze uberhoudt aan het bloeien waren omgezaagd en mee genomen.
      Mischien wel om de boom te gebruiken om stekkies te knippen, anders waren het niet slimme dieven..

      Of het nu een bezoeker van dit forum is geweest of iemand anders is onbekend.
      Maar goed, kijk indd uit met de foto,s gebouwen, landschappen, paalen, meren, bordjes alles kan leide tot het bekend worden van je geheime plek.

      Comment

      • Ronsmans
        Retired
        • Jun 2009
        • 9

        #18
        Re: 10 Klonen in het bos...

        Deze zal ik ook opvolgen

        Hopelijk halen nu al je plantjes het, dan heb je deze keer misschien 3 Kilo 250 smokable stuff!

        Comment

        • lolson
          Retired
          • Jun 2009
          • 5

          #19
          Re: 10 Klonen in het bos...

          ik zal hem ook opvolgen!

          Comment

          • CannaVis
            Banned
            • Jul 2009
            • 845

            #20
            Re: 10 Klonen in het bos...

            ik ook

            Comment

            • green farmer
              Big Bongmaster
              MemberLucky Member
              • Jul 2009
              • 359

              #21
              Re: 10 Klonen in het bos...

              high Grumbit,

              Zoek jij in een bos echt een open plek zeg maar of is een beetje zon ook goed??
              Vriend van mij doet ook aan buitenkweek maar wil nu ook het bos in gaan, hij kan alleen geen open plekken vinden, alleen plekken waar misschien 1 uurtje de plant in de zon staat en verder wel licht krijgt zeg maar. Is dit een goede plek om alsnog wat planten neer te zetten of moet de plant echt vol in de zon blijven staan??

              Greetz.

              Comment

              Bezig...