Ik heb buitenweed staan nu een maandtje ze zijn ongeveer 30 groot,mijn vraag is wanneer moet je beginnen met toppen of fimmen?
wanneer toppen of fimmen
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: wanneer toppen of fimmen
[attentie]verplaatst naar buitenkweekvragen, Grtzzz haze'o'lator[/attentie] -
Re: wanneer toppen of fimmen
Die kan je in principe al toppen vanaf 4 internodes, in u geval mag je ze toppen.
Hier wat meer info over het toppen.
http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ant-t3540.html
GrtzComment






Comment