Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

juist ontkiemde zaadjes gezet maar...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: juist ontkiemde zaadjes gezet maar...

    Ja ik denk dat ik ze erin ga laten staan tot ze 2mooie lagen van blaadjes hebben of langer?

    Comment


      #17

      Comment


        #18
        Re: juist ontkiemde zaadjes gezet maar...

        ja het plastic staat er alleen maar op tegen de regen anders staat het eraf

        Comment


          #19
          Re: juist ontkiemde zaadjes gezet maar...

          Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
          Kan ik je geen ongelijk in geven Tony, maar het geeft de jonge plantjes wel wat bescherming tegen vanalles en nog wat, beestjes zelfs, konijnen (ja ik had ervan afgelopen weekend...). Ook het weer zit soms niet altijd mee, nu hij em toch heeft kan hij hem wat gebruiken misschien denk ik zo . En wij kwekers hebben niet echt schrik van vuile handen te krijgen dus -ik persoonlijk althans- neem dat overpotten er graag bij .

          Greetzzz

          Jona
          Hoe bedoel je tegen beestjes en konijnen? die kunnen toch gewoon ook bij de plant komen als ze in een pot in de volle grond zitten? snap ik ff niet sorry
          of zijn ze bang voor potten soms

          Comment


            #20
            Re: juist ontkiemde zaadjes gezet maar...

            Bang voor potten zijn ze niet, ze hadden een plant van mij opgevreten die een halve meter hoog stond in een pot...
            Wat ik bedoel is dat dat plastieken kapsel over je planten van je soort propagator wat je daar hebt het wel wat bescherming zal bieden tegen allerlei beesterij

            Comment


              #21
              Re: juist ontkiemde zaadjes gezet maar...

              Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
              Bang voor potten zijn ze niet, ze hadden een plant van mij opgevreten die een halve meter hoog stond in een pot...
              Wat ik bedoel is dat dat plastieken kapsel over je planten van je soort propagator wat je daar hebt het wel wat bescherming zal bieden tegen allerlei beesterij
              Ah zo, dan had ik het verkeerdv begrepen sorry

              Comment

              Bezig...
              X