Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek....4x

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste kweek....4x

    Korting op 420shop
    Hey Iedereen,

    Na veel roken van het spul, ben ik gisteren op advies van de achterbuurman zelf eens wat gaan kweken. Volgens hem kan je nog net uitzetten en volgens de growshop was het ook geen probleem. Ik heb al veel gelezen hier op het forum, erg interessant allemaal.
    De soort is Durban Poison South African X Skunk, vlgns forum een nirvana. Zegt me niet eerlijk gezegd.

    Ik ben wel benieuwd naar jullie mening over bovenstaande. Is het inderdaad te laat om te zaaien voor buitenkweek of ben ik net op tijd? Is bovenstaande goed voor buiten?
    Ik laat ze ontkiemen in aarde, ben es begonnen met vier zaadjes, ben benieuwd wat er uit komt en of er iets uitkomt.

    Ben benieuwd naar reacties,


    Jruskes
    Homer

    #2
    Re: Eerste kweek....4x

    hej homegrower!

    ik heb dit soortje vorig jaar gekweekt...
    het waren op zich geen moeilijke plantjes, na een paar weken had ik ze in volle grond gestoken en voor de rest niet veel meer aan gedaan. het zijn echt gigantische planten geworden van wel bijna 3 meter!!

    MAAR... het duurde heel lang vooraleer ze zijn beginnen bloeien, pas in oktober zag ik de eerste bloeiverschijnselen, het begon toen al heel koud te worden en een paar weken later heeft het gevroren en waren men plantjes dood, her en daar was er al wel knopvorming, maar absoluut nog niet de moeite om op te smoren..
    ik weet natuurlijk niet 100% of het aan de soort van plant lag of misschien mijn schuld..maarja... (jaar daarvoor op ong. dezelfde plek ook plantjes gehad en die waren wel gelukt..) komt er wel op neer dat ik een half jaar tijd heb gestoken in die planten en er spijtig genoeg niets aan heb overgehouden.

    dus een tip dat ik je misschien kan geven is ergens rondkijken naar een biologisch productje om de bloei te stimuleren.

    ik hoop dat het bij jou beter lukt! maak anders een kweekverslagje, zodat we het kunnen volgen.

    succes, okke!!

    Comment


      #3
      Re: Eerste kweek....4x

      Hmmm...oke dan. Ben benieuwd, tegen die tijd dan maar een bloei-stimulans kopen ofzow. We zien wel. Drie meter is wel errug groot........

      We zullen wel Zien...

      Foto's volgen op de juiste plek

      Groetjes

      Homer

      Comment


        #4
        Re: Eerste kweek....4x

        no geen foto's te posten. We zijn vijf dagen verder en nog steeds niets boven de grond. Maar we wachten rustig en vol ongeduld af

        Comment


          #5
          Re: Eerste kweek....4x

          Oeps!...vergeten dat ik deze gestart ben....Maarre geen enkele is ontkiemd, jammer. Slotje erop?

          Comment


            #6
            Re: Eerste kweek....4x

            ik zou als je voor het eerst begind beginne met stekken dan heb je meer kans van slagen

            Comment


              #7
              Re: Eerste kweek....4x

              bannee, met goed zaad heb je evenveel kans op een mooie plant als met stekjes.
              En dat goed zaad hoeft echt niet duur te zijn, maarja nirvana is ervoor gekend een slechte kiemkracht te hebben. probeer volgend jaar eens bigbang female van greenhouse of the church ook van greenhouse.

              gtzz

              Comment

              Bezig...
              X