Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Roken op mijn terras

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Roken op mijn terras

    Korting op 420shop
    Ik rook thuis op mijn terras altijd 's avonds een jointje , rond 24.00 ongeveer.Hiervoor doe ik mijn terrasverlichting aan omdat het buiten dan al donker is. Mijn plantje staat ook op mijn terras en ik vroeg mij af of dat de lichtcyclus niet in de war kan brengen?

    #2
    Re: Roken op mijn terras

    volgens mij is dit niet goed voor je plantje, het geeft namelijk stress en kan ervoor zorgen dat ze niet in bloei gaat schieten..
    ik heb er zelf nog geen ervaring mee( mijn plantjes staan waar het pikdonker is) dus ik kan niet zeggen hoe groot de eimpact zal zijn.. maar ik zou het toch proberen te vermijden.

    grtz okke

    Comment


      #3
      Re: Roken op mijn terras

      In je "donkerperiode" moet je altijd licht zien te vermijden dus ook hier!!
      Het is altijd van belang maar volgens mij in het bijzonder in de bloeiperiode, maar zoals gezegd STEEDS proberen te vermijden.

      Comment


        #4
        Re: Roken op mijn terras

        Ik zou er in bloei toch extra op letten hoor
        Zo in de groei levert dat niet extreem veel stress op, maar ik kan mij inbeelden dat het bij bloei wel meer stress zal leveren.

        Comment


          #5
          Re: Roken op mijn terras

          danku voor alle antwoorden , ik zal voortaan voor mijn garagepoort roken aan de overkant van mijn huis , ik wil stress voor mijn plant ookal is hij nog in de groei zoveel mogelijk vermijden.

          Comment


            #6
            Re: Roken op mijn terras

            Laat ons hopen dat hij een zij is he

            Comment


              #7
              Re: Roken op mijn terras

              Ja, lol, volledig eens met Oraganic, je hoopt toch echt wel dat je plant geen HIJ is!!

              Comment


                #8
                Re: Roken op mijn terras

                Zij dus , tis feminised , dus eerder hopen dat het geen ladyboy is

                Comment

                Bezig...
                X