mannetje/vrouwtje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • rood
    Retired
    • Jun 2009
    • 8

    #1

    mannetje/vrouwtje

    Korting op 420shop
    he hallo all,
    ik ben de meest onervaren kweker die er bestaat.
    heb 2 plantjes op balkon
    weet iemand in welke week je de man/vrouw kan onderscheiden?
    txs rood
  • okke
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2008
    • 123

    #2
    Re: mannetje/vrouwtje

    kan je pas zien als de bloei begint, is bij elk plantje verschillend.
    algemeen vanaf augustus.

    grtz okke

    Comment

    • haze'o'lator
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Nov 2008
      • 1273

      #3
      Re: mannetje/vrouwtje

      meestal eind augustus of je moest een vroegbloeier hebben!

      grtzzz

      Comment

      • gjuwdow
        Retired
        • Jun 2009
        • 8

        #4
        Re: mannetje/vrouwtje

        kheb nu thuis 3 santa maria's staan en 2 purple widow..
        mijn vraag is of je zo kan zien welke mannetjes of vrouwtjes zijn!

        Comment

        • belladonna
          Guru of all Growers
          Lucky Member
          • Aug 2008
          • 10674

          #5
          Re: mannetje/vrouwtje

          Wat een sprieten waarom zet je ze niet lekker buiten neer in de zon.
          Nu word 80% zon licht tegen gehouden door je raam en dan worden ze zo dun en lang

          en voor geslacht moet je echt dichter bij de plant foto graveren
          God was never on your side..

          Comment

          Bezig...