Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nu nog beginnen?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Nu nog beginnen?

Hey Jona,
    bedankt voor je reactie, maar via dit forum heb ik begrepen dat het beste eind Mei was dus die maand achter ligt dan daaraan.
    Iemnd zei me dat namelijk.
    En als je de juiste grond hebt dan zou je toch wel wat meer eran moeten krijgen toch???
    ook dat stat hier vermeld allemaal...
    naja jij ook veel succes nog met je kweekie

Comment

Ja maar ik heb geleerd ietwat realistisch om te springen zowel met de natuur als met de situatie van 'een beginner'. Het kan goed zijn hoor dat je direct 200gr of meer van 1 plant gaat halen. Maar om die kans te hebben moet je ze toch al in de grond hebben staan vind ik. Ook perfecte grond hebben. En last but not least: GOED WEER... En dat is al veel minder vanzelfsprekend bij ons hé... Als je veel zon hebt dan is dat makkelijk haalbaar maar als je in de bloei een week zonder al teveel zon krijgt en veel regen dan kom je al snel in de problemen (toprot zelfs...). Nuja, ik zeg niet dat het onmogelijk is maar het is zeker niet makkelijk .
      Nog even wat in in pm naar je stuurde:
      Nou, de bloei -in de vrije- natuur begint op 1 bepaald moment, dus hoe vroeger je ze zet hoe meer GROEI je gehad zal hebben. Maar als je ze net de dag voor de bloei plant dan heb je maar 1 dag groei gehad bij wijze van spreken. De plant GROEIT tijdens de GROEI namelijk... Op het moment de bloei begint moet je beginnen tellen (8 weken voor indica's en 11-13weken voor sativa's remember? ). Je bloei zal altijd vastliggen naargelang het plantensoortje je hebt gekozen. Daarom is het beter van kortbloeiers te nemen met ons kutweer altijd.

Greetzzz

Jona

Comment

Ik heb nu heel goed geinformeerd en heel wat opgezocht. Ik denk dat ik er nu wel klaar voor ben . ga nu mijn zaadjes bestellen en dan kan ik eraan beginnen. bedankt

Comment

ik las dat het het beste was om pas na ""ijsheiligen" ze in de grond te plaatsen, dit vanwege de vorst, die tot die tijd nog in de grond kan zitten etc.
          klopt dit?
          gr

Comment

Yep maar die van mij stonden al een tijd buiten en het had niet gevrozen een week ofzo daarvoor . Dat is dus puur theoretisch

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
              Yep maar die van mij stonden al een tijd buiten en het had niet gevrozen een week ofzo daarvoor . Dat is dus puur theoretisch
              Ok maar daarmee nam je dus een risico want niemand kan natuurlijk weten of het nog gaat vriezen als het half April is, toch...

Comment

Ik weet dat wel, God is m'n buur, dusjah... Dan is het niet moeilijk hé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jona View Post
                  Ik weet dat wel, God is m'n buur, dusjah... Dan is het niet moeilijk hé
                  hehehe...God was toch eendacht ik...
                  Volgens Faithless wel in ieder geval

Comment

Hij doet dat in z'n vrije tijd of als ik hem een vrije dag geef. Voor de rest werkt die bij mij in de tuin hoor...

Comment

en doet die dat goed?

mvg

Comment

Ik heb niet te klagen

Comment

@Jona nu nog beginnen kan hoor. Alles hangt ervan af welke mogelijkheden je heb.
                          Ik bedoel heb je ook nog kans om de binnenkweek te doen om de bloeifase te boosten kan je de verloren groei tijd inhalen doch dit vraagt wat know-how en ruimte
                          Dit is niet noodzakelijk maar zoals sommigen zeggen zal ie minder groot zijn....

Anderzijds aangezien gij God kent zal dat wel geen probleem vormen en zal ie wel iets regelen met het weer

Kunt ge die ook inhuren want dan zou ik graag wel uw prijs weten voor hem
                          Last edited by OganicBlower; 13 June 2009, 04:38.

Comment

Ik hou em liever voor mezelf, hij's toch overal hé zeggen ze .
                            Ik wil hem niet teveel stresseren nu de zomer eraankomt, hij beloofde me van verschroeiend weer te geven

Comment

heheh, die Jona toch...

Comment

Bezig...
                              X