Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraagje over het starten

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    vraagje over het starten

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik heb zojuist mijn eerste zaadjes gekocht op internet, Purple Widow.
    Nu heb ik een vraagje hierover

    Kan ik deze zaadjes meteen in een potje planten of moet ik deze eerst ontkiemen en daarna in een potje planten?
    En kan ik deze dan ook meteen buiten zetten als het weer goed is of moet ik deze eerst een tijdje op de vensterbank voor het raam zetten?

    Ik ben echt een leek in het groeien van wiet, ook in tuinieren dus vandaar..
    alvast bedankt...

    #2
    Re: vraagje over het starten

    In het artikel Wietzaden ontkiemen vindt je vast wat antwoorden op je vragen!

    Best laat je ze wat binnen voor groeien, eens ze naar buiten gaan niet direct in de volle zon plaatsen maar 2 dagen in de schaduw, dit heet afharden van de plant.

    Grtz
    Last edited by Jointjedraaien; 13 December 2010, 04:16.
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Re: vraagje over het starten

      gewoon eerst ontkiemen op een schaaltje met tissue zorgen dat de worteltje eruit komt.
      dan in een kleine pot op de vensterbank tot dat i tien cm is of groot en sterk genoeg is om buiten te zetten en steeds een grotere pot gebruiken na een paar weekjes tot dat je hem in de grond of in een pot zet waar je hem in wil laten greetz alex

      Comment


        #4
        Re: vraagje over het starten

        ja eerst laten wortel schieten heb ik ook gedaan met mijn purple widow en ze staan nu goed

        Comment

        Bezig...
        X