Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

potten

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    potten

    Korting op 420shop

    #2
    Re: potten

    Cementkuipen zijn gewilde opbjecten ook kan je van hout zelf een kist bouwen en die bekleden met een zeil.
    Zijn maar enkele van de mogelijkheden
    sigpic
    Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

    Comment


      #3
      Re: potten

      geen idee toevallig of cementkuipen in doe het zelf zaken als gamma of brico te krijgen zijn? Anders ga ik er maandag meteen achter

      Comment


        #4
        Re: potten



        even naar een doe-het-zelf zaak en cement/specie kuip halen. Je hebt ze in verschillende maten: 45,65,95 liter en misschien nog meer. Gewoon wat gaten in slaan met een schroevendraaier of met een boor en klaar is thelos. Ze kosten tussen de 4-7 euro hangt van de maat af.

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: potten

            jahoor thelos, hoe meer ruimte de wortels hebben, hoe groter de plant, das mss waar, maar hoe moeilijker de oogst, het knippen vind ik. ik gebruik mayonaiseemmers, 15 liter inhoud, paar gaten in de bodem boren en primadeluxe

            ik hou niet van die gigantische gewassen, maar das persoonlijk

            Comment


              #7
              Re: potten

              Gigantische gewassen, gigantische oogst.
              Cementkuipen zijn ideaal, en voor 's zomers buiten zijn ze ook in het wit verkrijgbaar!

              Buiten dat...laatste bericht in dit topic was van juni 2009 zwanenburger...nie gezien ?
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #8
                Re: potten

                ik zag het te laat, enneh sorry, cementkuipen kunnen prima werken, maar als je minder ruimte hebt gaf ik een tip met een lege mayo emmer. maareh, ik ben wel ben9ieuwd hoie het met dit plantje is gegaan

                Comment

                Bezig...
                X