Mannelijk !?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • xitro
    Senior Stoner
    Member
    • Mar 2009
    • 36

    #1

    Mannelijk !?

    Korting op 420shop
    Ik heb onlangs mijn plant in de bloei gebracht. Maar nu vertoon hij precies tekenen van een mannelijke plant (ik heb gefeminiseerde zaadjes gekocht).
    Kunnen jullie met zekerheid zeggen of hij mannelijk of vrouwlijk is?








    Peace
    Roll that shit,
    Smoke that shit,
    Pass that shit,
    Enjoy the friendship of magic !
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #2
    Re: Mannelijk !?

    Vanaf deze (kleine totaalfoto's kan ik dat zo niet zien. Maak close ups van de oksels. Gefeminizeerd is nooit 100% vrouwelijk. Verder kan door stress de plant hermafrodiet worden.

    Comment

    • Daggeroth
      Retired
      • May 2009
      • 522

      #3
      Re: Mannelijk !?

      kunnen ze ook door iets anders hermafrodiet worden? want anders hebben de mijne misschien ook stress. (gehad)

      Comment

      • gforze
        Retired
        • Jun 2009
        • 13

        #4
        Re: Mannelijk !?

        het is misschien offtopic , maar de zaadjes van een hermafrodiet zijn die niet vrouwelijk ? of is dat onzin ?

        grtz
        gforze

        Comment

        • MR GROEN
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Sep 2008
          • 251

          #5
          Re: Mannelijk !?

          ja eerst zijn die vrouwelijk gforce ( dnk ik tog ^^)


          Grtz Green

          Comment

          • CelisMan
            Junior Grower
            MemberLucky Member
            • Jun 2008
            • 561

            #6
            Re: Mannelijk !?

            ja feminised zaden hebben gewoon een grotere kans om herma's te worden...
            Daarom zeggen ze altijd stress feminised plantjes niet te veel...
            grow da weed, smoke it's buds

            Comment

            • broer konijn
              Retired
              • May 2009
              • 26

              #7
              Re: Mannelijk !?

              Kunnen hermafrodieten meteen de andere planten bestuiven?
              Ik heb 2 feminized zaden die hoogstwaarschijnlijk ook herma zijn geworden.
              En als ik ze apart zet is dat zaad bruikbaar?

              Comment

              • CelisMan
                Junior Grower
                MemberLucky Member
                • Jun 2008
                • 561

                #8
                Re: Mannelijk !?

                ja zaad is zeker bruitkbaar.
                En ja je herma's kunnen ook andere toppen van andere plantjes bestuiven, dacht ik
                grow da weed, smoke it's buds

                Comment

                • Mr_3ppozz
                  Grower
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2009
                  • 659

                  #9
                  Re: Mannelijk !?

                  Wat ik begrepen heb kan een zaadje wat van een herma af komt, niet meer bevrucht worden in de volgende ronde.

                  Met dat zaad kan je dus gewoon een flinke tijd verder komen
                  sigpic
                  Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

                  Comment

                  Bezig...