Nieuwe ontwikkelingen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Daggeroth
    Retired
    • May 2009
    • 522

    #1

    Nieuwe ontwikkelingen

    Korting op 420shop
    Naast 1 van mijn dames is een nieuwe ontwikkeling gestart. Eerst dacht ik dat er een stukje wortel boven de grond was uitgekomen, maar het lijkt nu wel alsof er blaadjes op groeien, als in er komt een plant naast. Is dit mogelijk? Ik heb er niks bij geplant. Vanaf hoeveel weken is een plant geslachts rijp, want ik heb gister wel een hermafrodiet ontdekt, en uiteraard verwijderd.

    Mvg.
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #2
    Re: Nieuwe ontwikkelingen

    Hoi een tweeling zou evt wel kunnen 2 plantjes uit 1 zaadje dat heb ik ook mischien kan je is een foto plaatsen kunnen we mee kijken
    groetjes en suc6
    God was never on your side..

    Comment

    • haze'o'lator
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Nov 2008
      • 1273

      #3
      Re: Nieuwe ontwikkelingen

      2 uit 1 zaadje al zeker niet want dan hadde ze samen opgekomen!

      wss is het gewoon een soort onkruid ofzo dat eruit groeit...

      [attentie]verplaatst naar buitenkweekvragen, Grtzz haze'o'lator[/attentie]

      Comment

      • iszo
        Retired
        • Jun 2009
        • 217

        #4
        Re: Nieuwe ontwikkelingen

        heb dat hier ook meerder keren gehad, je stopt het gekiemde vruchtje in de grond 3 weken later issie redelijk groot en dan opeens komt er nog iets uit de grond, onkruid,
        kan liggen aan het zand dat je gebruikt of er ingewaaid enz enz enz

        Comment

        • Daggeroth
          Retired
          • May 2009
          • 522

          #5
          Re: Nieuwe ontwikkelingen

          Ik zou graag foto's plaatsen, maar die mogelijkheid heb ik (nog) niet. tweeling zou cool zijn, maar het plantje wat opkomt is like 3mm hoog terwijl de plant ernaast al ruim 30cm is.

          Moet ik het weghalen of kan het (nog) geen kwaad?

          Comment

          • haze'o'lator
            Expert Grower
            MemberLucky Member
            • Nov 2008
            • 1273

            #6
            Re: Nieuwe ontwikkelingen

            je kan het laten staan voor eens te zien of het echt een plant wordt,maar ik betwijfel het!

            grtzzz

            Comment

            • Daggeroth
              Retired
              • May 2009
              • 522

              #7
              Re: Nieuwe ontwikkelingen

              Het zou wel tof zijn als er nog eentje uitkomt. Ter compensatie voor de paar die m'n kat vermoord heeft..

              Comment

              • belladonna
                Guru of all Growers
                Lucky Member
                • Aug 2008
                • 10674

                #8
                Re: Nieuwe ontwikkelingen

                Of het is een onkruidje wat in je aarde zat
                God was never on your side..

                Comment

                Bezig...