Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Me,n eerste Plantje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Me,n eerste Plantje

    Korting op 420shop
    Hey allemaal,
    ik ben met me,n allereerste plantje bezig ik hoop dat ik het goed doe,
    graag wat tips over het verzorgen ervan ofzow zou niet verkeerd wezen ik heb al heel wat dingen gelezen op dit forum en heb ook ff 2 foto,s gemaakt van me,n plantje
    Attached Files

    #2
    Re: Me,n eerste Plantje

    je moet minder water geven! ik zie dat je bladeren naar beneden hangen,en ik zie ook dat je grond heel nat is (daardoor dat de bladeren naar beneden hangen...

    als je te weinig water geeft gaan ze ook wel hangen maar dan anders! je kan er een topic over bekijken bij binnenkweek info!

    btw: verplaatst naar buitenkweekvragen...

    grtzzz

    Comment


      #3
      Re: Me,n eerste Plantje

      idd iets te veel water.
      Aan de plant te zien gebruik je nog geen voeding?

      Comment


        #4
        Re: Me,n eerste Plantje

        Hoi

        Krijgt je plantje wel zon licht genoeg ?mischien kan je hem beter in de zon plaatsen.
        Het s lange stengel geworden
        En ik zou hem over potten en dieper in de aarde zetten tot de eerste klein blaadjes dan hbe je kans dat hij via dat stukie en gegraven stengel nog meer wortel aan maakt en staat je plant een beetje steviger.
        Waarschijnlijk zit er ok mos op je aarde en is het nat om dat er iet genoeg zon bijkomt en hij in de schaduw staat te zoeken naar licht

        Suc6 hoor
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Me,n eerste Plantje

          Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
          Hoi

          Krijgt je plantje wel zon licht genoeg ?mischien kan je hem beter in de zon plaatsen.
          Het s lange stengel geworden
          En ik zou hem over potten en dieper in de aarde zetten tot de eerste klein blaadjes dan hbe je kans dat hij via dat stukie en gegraven stengel nog meer wortel aan maakt en staat je plant een beetje steviger.
          Waarschijnlijk zit er ok mos op je aarde en is het nat om dat er iet genoeg zon bijkomt en hij in de schaduw staat te zoeken naar licht

          Suc6 hoor
          mos kan er niet op zitte want dat is net nieuwe aarde

          Comment


            #6
            Re: Me,n eerste Plantje

            Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
            Hoi

            Krijgt je plantje wel zon licht genoeg ?mischien kan je hem beter in de zon plaatsen.
            Het s lange stengel geworden
            En ik zou hem over potten en dieper in de aarde zetten tot de eerste klein blaadjes dan hbe je kans dat hij via dat stukie en gegraven stengel nog meer wortel aan maakt en staat je plant een beetje steviger.
            Waarschijnlijk zit er ok mos op je aarde en is het nat om dat er iet genoeg zon bijkomt en hij in de schaduw staat te zoeken naar licht

            Suc6 hoor
            lijkt me ook, je stengel is lang en weinig vertakkingen, je plant gaat als het ware op zoek naar de zon

            Comment


              #7
              Re: Me,n eerste Plantje

              High subwoofer,

              vrees dat die hoek van je tuin opt moment van de foto wel zon had maar voor de rest van de dag je plantje int donker(lees schaduw) staat. plantje maar langere cellen aan op zoek naar bruikbaar licht. vandaar de strekking
              op zich niet zorgwekkend
              doen ze op gerilia ook als ze concurentie bespeuren
              planten "zien elkaar"als het om licht gaat.

              dus midde opt gazon zodat ze maximaal zon kan slurpen


              grtz

              NB je base postje in welk muziekinstrument speel jij dan heb je er vout ingeplakt. alleen alles na de = van de youtube link selecteren en dan op dah knupke


              monty

              Comment

              Bezig...
              X