Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Binnenwiet buiten

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Binnenwiet buiten

    Korting op 420shop
    Een goedendag allen,
    in de gedachte van de 'kredietcrisis' zal ik hier ook maar aan mee gaan doen dan.
    Ik heb me een aantal zaadjes gekocht, 'White Castle' van Nirvana, schijnt familie van White Widow te zijn(?).
    Potjes (ca. 10L) en kokosgrond heb ik gehaald en ben begonnen met 3 zaden te kiemen op wat keukenpapier.
    Deze zijn uitgekomen en heb ze elk in een pot gestopt, met de wortel naar beneden en een paar cm diep.
    Vervolgens heb ik er losjes wat grond over gegooid en water erbij gedaan.
    Ik heb ze vanaf vanmiddag in de zon gezet.

    Waar ik nu dus achter kwam, op de site van Nirvana (zaadjesmerk) staat dat dit een binnensoort is!
    Dit was uiteraard niet wat de vrouw in de shop mij vertelde, maar er stond niks over op de verpakking.
    Gaat dit goed komen?

    Kunnen jullie misschien nu de goede kant in sturen, ik kan ze sowieso niet binnen zetten en ze zullen waarschijnlijk in die potten blijven staan. (tenzij dat echt niet gaat)
    Is er voeding nodig? Vanaf wanneer, welke, hoeveel, hoe vaak, tot wanneer etcetera?
    Hoeveel water moet ik ze geven, sowieso altijd als de grond droog is? Of echt maar 1x per dag een glas o.i.d.?
    Moet ik ze al binnen en buiten gaan zetten, of is gewoon alleen buiten goed tot de bloeiperiode?

    Alle andere informatie en tips zijn natuurlijk hartelijk welkom!
    Mijn dank is groot!

    #2
    Re: Binnenwiet buiten

    Hallo,

    Als ik jou was zal ik even op het internet zoeken over het zadenmerk want veel zaden zijn zowel voor binnen als buiten. En op het gebied van water geven en voeding:
    Voeding: Doe ongeveer vanaf de 3de week er de helft van de dosering wat er op de verpakking opstaat bij(zeker niet meer!)
    Water: Voel me je vinger aan of de grond nog vochtig is. Vooral de eerste weken moet je de grond mooi nat houden.

    Comment


      #3
      Re: Binnenwiet buiten

      Oorspronkelijk geplaatst door Youknowhowtogro View Post
      Hallo,

      Als ik jou was zal ik even op het internet zoeken over het zadenmerk want veel zaden zijn zowel voor binnen als buiten.
      Waar ik nu dus achter kwam, op de site van Nirvana (zaadjesmerk) staat dat dit een binnensoort is!
      Dat had ik inderdaad al gedaan. [ziehier]

      Specificaties

      Breeder:
      De oorspronkelijke breeder
      Breeder: Nirvana B.V.

      Hoogte:
      De gemiddelde hoogte van een plant.
      Hoogte: medium

      Effect:
      De uitwerking van deze soort bij het roken.
      Effect: All-round effect

      Binnen/Buiten:
      Meest geschikt om binnen of buiten te kweken
      Binnen/Buiten: binnenteelt

      THC-gehalte:
      Het gehalte aan werkzame stof, THC, in de plant.
      THC-gehalte: zeer sterk; 15 tot 24%

      Bloeiweken:
      Het aantal bloeiweken na de ontkieming
      Bloeiweken: 12 weken of meer

      Opbrengst (SOG):
      De opbrengst per vierkante meter (ongeveer 9 planten) op een SOG (Sea Of Green).
      Opbrengst (SOG): 400 tot 500g

      Moeilijkheidsgraad:
      De moeilijkheidsgraad van het succesvol verbouwen van de plant.
      Moeilijkheidsgraad: gemiddeld


      Oorspronkelijk geplaatst door Youknowhowtogro View Post
      Voeding: Doe ongeveer vanaf de 3de week er de helft van de dosering wat er op de verpakking opstaat bij(zeker niet meer!)
      Niet al eerder? In verband met het feit dat kokos-grond zelf geen voeding geeft.

      Bedankt!

      Comment


        #4
        Re: Binnenwiet buiten

        Dat binnenteelt betekend gewoon dat je plant minder beschermd is tegen ziektes, schimmels e.d. Men geeft soorten het label 'buiten teelt' als ze daar redelijk goed tegen kunnen. (Ook tegen temperatuursverschillen enz).

        Opzich moet het wel lukken.
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment

        Bezig...
        X