Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

verduisteren wisselende werktijden.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    verduisteren wisselende werktijden.

    Korting op 420shop
    Ben momenteel bezig om alvast 1 plant te laten bloeien door hem te verduisteren, maar ik zit met wisselende werktijden dus af en toe staat ie bijvoorbeeld 14 uur donker en 10 uur licht.
    kan dit een probleem worden??
    ik laat de plant zoizo niet langer dan 12 uur in het licht staan.
    als ik dus moet werken is het dus vaak een max. 2 uur meer donker en 2 uur minder licht.

    #2
    Re: verduisteren wisselende werktijden.

    kan volgens mij niet zoveel kwaad.
    Het zal je plant meer stress opleveren, dat betekent algemeen dat je meer grammen krijgt, maar je moet oppassen met feminised zaden want dat kan resulteren in herma's.
    Plus het feit dat je plantje gewoon minder ontwikkelt, het heeft minder licht.
    grow da weed, smoke it's buds

    Comment


      #3
      Re: verduisteren wisselende werktijden.

      Oorspronkelijk geplaatst door CelisMan View Post
      kan volgens mij niet zoveel kwaad.
      Het zal je plant meer stress opleveren, dat betekent algemeen dat je meer grammen krijgt, maar je moet oppassen met feminised zaden want dat kan resulteren in herma's.
      Plus het feit dat je plantje gewoon minder ontwikkelt, het heeft minder licht.
      Oke bedankt, het is maar af en toe hoor, mischien 1-2 keer per week.

      Comment


        #4
        Re: verduisteren wisselende werktijden.

        "Het zal je plant meer stress opleveren, dat betekent algemeen dat je meer grammen krijgt,"

        Stress = meer grammen? Grootste onzin.. stress = juist minder grammen. Wisselende tijden is niet goed voor de plant, geeft inderdaad stress..
        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

        Comment


          #5
          Re: verduisteren wisselende werktijden.

          huh?? Als je je plantjes stresst gaat hun overlevingsdrang toch naar boven komen en gaan ze toch meer stampers aanmaken??
          grow da weed, smoke it's buds

          Comment


            #6
            Re: verduisteren wisselende werktijden.

            Oorspronkelijk geplaatst door CelisMan View Post
            huh?? Als je je plantjes stresst gaat hun overlevingsdrang toch naar boven komen en gaan ze toch meer stampers aanmaken??
            Opzettelijk stressen van de plant past men alleen in de laaste 2 weken van de boei toe. Hierdoor zal de plant meer hars gaan aanmaken in de trichomes om zich te beschermen. Dus alleen dan is stress wenselijk. In alle andere gevallen is stress zoveel mogelijk te vermijden. Een plant onder stress omstandigheden zal zich minder goed ontwikkelen.

            grtz

            Comment


              #7
              Re: verduisteren wisselende werktijden.

              aaaah...
              Weet ik dat ook weer
              grow da weed, smoke it's buds

              Comment

              Bezig...
              X