help :)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Timze86BE
    Retired
    • Jun 2009
    • 15

    #1

    help :)

    Korting op 420shop
    dag iedereen,

    ik heb 2 zaadjes gekocht, deze zijn ondertussen al ontkiemd. heb deze in potjes geplant met zaadje naar beneden zoals hier vermeld staat, maar na een paar dagen zag ik nog altijd niks boven mijn "grond" uitkomen, ik heb dan maar besloten nog eens te kijken en mijn witte "kiemen" zitten gekruld en komen niet naar boven. Kan het dat mijn grond te nat is of heb ik iets verkeerd gedaan? heb nu een stuk "wit" boven de grond gestoken in de hoop dat ze nu wel gaan groeien. enige raad aub?

    alvast bedankt !

    Gr Tim
  • Urban
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2008
    • 4104

    #2
    Re: help

    ffs het witte gedeelte zijn je wortels dus die gaan logischerwijze altijd naar beneden,omdraaien die handel.

    Comment

    • Timze86BE
      Retired
      • Jun 2009
      • 15

      #3
      Re: help

      ok bedankt, ga dit snel doen. ik ben echt amateur hoor :d dit had u wel al gemerkt wss. dus wit naar beneden en zaadje naar boven :p

      tnx a lot!

      Comment

      • Urban
        Amazing Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2008
        • 4104

        #4
        Re: help

        yep,wit naar beneden succes kerel.

        grtz

        Comment

        • Timze86BE
          Retired
          • Jun 2009
          • 15

          #5
          Re: help

          heb dit nu gedaan... en het ene staan al 2 blaadjes op ofzo, maar ze zien geel en ze hangen naar beneden, ik hoop dat dit nog gaat goed komen, het is de eerste keer dat ik dit zelf probeer dus volgend jaar zal ik al een stuk meer voorbereid zijn.

          Comment

          • reub
            Ultra Stoner
            • Nov 2008
            • 114

            #6
            Re: help

            maak anders ff een foto..
            krijgen je plantjes genoeg water?
            wel een beetje laat om nu nog buiten wiet te gaan kweken..
            grtz reub

            Comment

            • Timze86BE
              Retired
              • Jun 2009
              • 15

              #7
              Re: help

              Oorspronkelijk geplaatst door reub
              maak anders ff een foto..
              krijgen je plantjes genoeg water?
              wel een beetje laat om nu nog buiten wiet te gaan kweken..
              grtz reub
              ja ik weet het man... ben er een beetje laat bij... maar in de shop zeiden ze mij dat het "snelgroeiers" waren, dat ze na 2-3 maand al "klaar voor gebruik" zouden moeten zijn. ik weet niet wat hier van waar is, maar hoop wel dat ze er nog zullen doorkomen, kan momenteel geen foto's nemen, maar zal dit morgen zeker doen en bij mijn post zetten... ik geef ze elke ochtend (8u - 8.15u) flink wat water (ook niet TE veel), ik zet ze ganse dag in de zon, en als ik klaar ben met werken rond half 7 - 7u zet ik deze in een donkere kamer. Is dit goed of zou jij het anders aanpakken? alvast heel bedankt man

              grtz Tim

              Comment

              • Robba
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • May 2008
                • 809

                #8
                Re: help

                Als je lowryders heb is er geen probleem hoor tim

                Grtz.

                Comment

                • Timze86BE
                  Retired
                  • Jun 2009
                  • 15

                  #9
                  Re: help

                  Oorspronkelijk geplaatst door Robba
                  Als je lowryders heb is er geen probleem hoor tim

                  Grtz.
                  lowriders? blow al meer als 6 jaar maar deze termen zijn mij volledig onbekend
                  is dit een soort van planten ofzo?

                  grtz en tnx

                  Comment

                  • organic
                    Psychonaut
                    • May 2009
                    • 739

                    #10
                    Re: help

                    Een lowryder is een autoflower plant.
                    Die bloeien vanzelf af en wachten niet tot de herst nadert, noch op de overschakeling naar 12/12.

                    Dat komt door de genetische afkomst van de ruderalis.
                    Als ik me niet vergis tenminste....

                    Comment

                    • Timze86BE
                      Retired
                      • Jun 2009
                      • 15

                      #11
                      Re: help

                      damn ik leer hier echt wel veel bij
                      ik denk wel dat het zo één is, de naam in de winkel was "royal automatique" ofzoiets... was wel redelijk duur ook. morgen post ik een foto, dan heb je mss een beter idee hoe de toestand is alvast bedankt mannen!!

                      grtz Tim

                      Comment

                      • belladonna
                        Guru of all Growers
                        Lucky Member
                        • Aug 2008
                        • 10674

                        #12
                        Re: help

                        Je kan je plant in de avond gewoon buiten laten staan hoor hoef niet elke keer naar binnen toe laat maar gewoon buiten staan, ook als het regent
                        je hoef je plant ook niet verduisteren gewoon buiten laten staan en alles komt van zelf goed

                        groetjes
                        God was never on your side..

                        Comment

                        • Timze86BE
                          Retired
                          • Jun 2009
                          • 15

                          #13
                          Re: help

                          oh ik dacht als ze nog zeer klein was dat ze dan nog niet zo sterk is, als het dan hard begint te waaien ofzo... maar vanaf morgen laat ik hem gewoon buiten staan bedankt voor de tip alvast!

                          grtz Tim

                          Comment

                          • Timze86BE
                            Retired
                            • Jun 2009
                            • 15

                            #14
                            Re: help

                            [IMG][/IMG]
                            [IMG][/IMG]

                            hier de foto's van het ene stekje, hij hangt met de blaadjes naar beneden, ik weet niet of dit "gezond" is? de andere is nog te klein, en de foto's zijn te onzuiver
                            heb deze met de gsm getrokken dus... mss weten jullie of deze er nog zullen doorkomen of..?

                            grtz Tim

                            Comment

                            • AlwaysStoned
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Nov 2008
                              • 274

                              #15
                              Re: help

                              uw spruit moet gewoon nog wat groeien, geen paniek...
                              sigpic

                              Comment

                              Bezig...