Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cannabis drogen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Cannabis drogen

    Korting op 420shop
    Hoe drogen jullie straks je oogst?

    Ik Oogst mn wiet als ik zie dat de tricome amber zijn eerst de hooft top en laat de kleiner nog wat rijpen .
    Ik probeer zoveel mogelijk de wiet op de steel te laten zitten en haal alleen grote bladeren weg
    Dit alles laat ik kleine 2 maanden in de schuur zo 30 graden drogen heel langzaam.
    Dan pak ik kranten leg er stukje keuken papier in en leg mn toppen er in vouw het voorzichtig in gesloten net een Pakketje en laat dat een kleine maand rusten kijk om de paar dagen even of ik geen schimmel tegen kom maar eigenlijk nog noiot mee gemaakt.
    Naar een maand doe ik mn spul in grote weck potten en begin ik aan mn wietje

    Hoe drogen jullie je oogst?
    God was never on your side..

    #2
    Re: Cannabis drogen

    In de magnetron

    Comment


      #3
      Re: Cannabis drogen

      hahah, ga jij maar lekker je wiet verneuken
      grow da weed, smoke it's buds

      Comment


        #4
        Re: Cannabis drogen

        takje voor takje afknippen en ondersteboven hangen je kan ook de hele plant in 1 x afknippen ik doe het liever takje voor takje (tijdrovend)
        Schutto In tha house

        Comment


          #5
          Re: Cannabis drogen

          planten uit de tuin, op tafel, en dan als eerste alle zij takken v/d hoofdstam afknippen, vervolgens tak voor tak alles schoonknippen totdat ik topjes overhoudt met kleinere bladeren met aleen thc, vervolgens droog ik het in mn kleding kast
          dit doe ik door op de bodem kranten te leggen en vervolgens alle topjes zo neer te leggen dat er minstens een ruimte tussen zitten van vinger dikte...........
          en dan meestal wacht ik 3 tot 4/5 weken om maar is een rokertje te doen.


          peace

          Comment


            #6
            Re: Cannabis drogen

            Ik knip tak voor tak. Knip alles weg waar geen thc op zit net als Iszo. Dan gaan ze naar de zolder en hangen ze weekje of 3 aan de waslijn in het donker. Temperatuur houd ik op een graad of 24.
            "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

            Medigebruiker

            Comment


              #7
              Re: Cannabis drogen

              ik knip de stam vanonder af en ik hang de planten onderstenboven tot de hoofdstam kraakt als je hem buigt!

              nadien knip ik eerst alle grote bladeren weg en die mogen in de vuilnisbak!

              dan komen alle kleine bladeren aan de pas die ik bijhoudt voor een lekkere ice-hasj van te maken!

              en dan gaan alle toppen eraf en die worden in de weckpot gestoken om nog lekker te laten verder curen...

              ik hou een paar gram bij voor al te testen en al de andere rest blijft in een maand in de weckpot!

              btw: verplaatst naar binnenkweekvragen...

              grtzzz

              Comment


                #8
                Re: Cannabis drogen

                Klinkt allemaal goed
                God was never on your side..

                Comment


                  #9
                  Re: Cannabis drogen

                  gwn afknippen, onderstebovenhangen en een weekje zn ding laten doen.
                  Ik werk met een scrogje, dus ik neem dan het netje enal en hang het zo te drogen...
                  grow da weed, smoke it's buds

                  Comment


                    #10
                    Re: Cannabis drogen

                    Knippen en met de voetjes aan het plafond, dan wacht ik 2 a 3 weken, dat wordt dan praaaachtige pompompom nederwiet lol.

                    Grtz
                    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                    Comment


                      #11
                      Re: Cannabis drogen

                      Ik oogst de toppen apart door te kijken wanneer de trichomes er op 1/2 amber en 1/2 melkig zijn. Daarna ga ik ze gelijk trimmen en in een glazen pot stoppen voor 12 uur, vervolgens 12 uur er uit. Dit proces herhalen tot de takjes breken maar de hoesjes van de zaadjes nog lekker sponzig zijn.

                      Comment


                        #12
                        Re: Cannabis drogen

                        Glazen pot en krijg je dan geen schimmel?
                        God was never on your side..

                        Comment


                          #13
                          Re: Cannabis drogen

                          dit heet fermenteren en is een feite een soort van rottings proces.je krijgt daar wel lekkere wiet van!

                          Comment


                            #14
                            Re: Cannabis drogen

                            Hey Mark en krijg je dan geen schimmel als je natte wiet in een glazen pot doe voor een week?
                            God was never on your side..

                            Comment


                              #15
                              Re: Cannabis drogen

                              Hmmm lekere wiet, ik ga ze ook eens proberen fermenteren dan, ik hou van een lekkere interessante smaak in m'n wiet!

                              Als ik oogst knip ik ze onderaan de stam los en hang ze ondersteboven in 2 grote kartonnen dozen waar touwen zijn gespannen naar iedere linker en rechter zijde, na een week knip ik alle grote bladeren weg die al wat droog en bruin zijn, een week later doe ik de overige grootste bladeren weg, en laat ik de THC houdende blaadjes er aan en knip ik alle toppen van de takken en leg ze op grote teken bladeren met keukenpapier nog een week te drogen.

                              Daarna neem ik ze mee naar mijn kamer waar ik knip en doe ik alle blaadjes eraf, ik doe dit altijd heel grondig, ik druk de schaar goed tegen de zijkant van de top zodat ze alles heel dicht wegknipt, dat is overigens geen verspilling, want van het knipafval maak ik dan heel potente HBO.

                              Als er echt niets van blaadjes meer aanhangt dan zijn de toppen heel zacht voor de keel om te roken, als ik dit niet zou doen dan moet ik er altijd van hoesten, ik rook geen tabak dus voor mij is deze methode een must.

                              Na het knippen leg ik alles nog eens in een kartonnen doos om verder uit te drogen voor een dag of twee.

                              Dan steek ik alles in Weckpotten en lucht ik die af en toe nog eens voor de overige condens er uit te doen.
                              Last edited by DaZeD; 1 July 2009, 14:46.
                              -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                              Comment

                              Bezig...
                              X