Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

toppen planten 90 cm

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    toppen planten 90 cm

    Korting op 420shop
    zit een beetje te lezen over toppen, maar kan helaas de fotos niet openen.
    planten zijn 90 cm, kan ik ze nog toppen? en hoeveel cm zal ik ze ongeveer terug knippen?
    is de 1e keer dat ik top dus weet eigenlijk niet hoe dat moet.
    gewoon de stam van de bovenkant een stuk inkorten?

    en btw. beetje ecto vraag maar wat zijn de internodes eigenlijk, lees het vaak maar kan niet vinden wat het precies is.

    thanx...

    #2
    Re: toppen planten 90 cm

    ik ben tot nu toe ook nog een leek BigBang... maar dit zijn de internodes:



    Als je er daar een aantal van hebt.. dan kan je met je duim en wijsvinger idd de hoofdstam afknijpen vlak boven een node.. zodat de stam niet hoger groeit maar dat je plant in de breedte verder gaat groeien.. (volgens mij)

    Comment


      #3
      Re: toppen planten 90 cm

      thanx, maar hoeveel cm zal ik planten van 90 cm terug halen? en is moet je het afknijpen of gewoon afknippen?

      [HELP]Gelieve de quote functie correct te gebruiken wanneer er 1 of meerdere post tussen staan.Grtz[/HELP]
      Last edited by westport; 29 June 2009, 09:26.

      Comment


        #4
        Re: toppen planten 90 cm

        High,
        Je kunt je plant toppen tot 2 weken in de bloeifase. later word afgeraden. als je daarna nog de hoogte wil beperken kun je beter gaan buigen of knakken.

        Grtz

        Comment


          #5
          Re: toppen planten 90 cm

          okey bedankt, maar wat advies zou je mij geven met deze planten van 90 cm?
          hoeveel zou je ze inkorten? en zal ik hem dan boven een internode afknippen of knakken/buigen?
          Last edited by westport; 29 June 2009, 09:26.

          Comment


            #6