Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verduisteren?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Verduisteren?

    Korting op 420shop
    Ik heb nog nooit een buiten plant verduisterd maar wil het wel is gaan proberen.
    Hebben jullie tips sleur je elke keer die potten naar de schuur of bouw je iets om je plant heen?
    Kan je bv ook een grote donkere bak over je plant heen zetten als je hem verduister of krijg hij dan niet genoeg licht?
    Kan je een grote doos bv er over heen zetten?
    Hoe doen jullie dat ?

    En ik ga op vakantie 1 week van augustus en dan is niemand hier dus kan ik pas na de vakantie beginnen. hoe lossen jullie dat op als je niemand heb die je planten verzorgen
    God was never on your side..

    #2
    Re: Verduisteren?

    Kan je bv ook een grote donkere bak over je plant heen zetten als je hem verduister of krijg hij dan niet genoeg licht?
    euhm hoe bedoel je dit. Als je wil verduideren heb je toch juist geen licht nodig.

    Ik hoorde laatst van iemand dat hij een paar zijtakken met papieren zakken (die ademen enigszins) verduisterde (12/12) om zo vroegtijdig de plant te seksen en een testrokertje te hebben rest van de plant heeft daar schijnbaar weinig last van.

    wigwammetje van zwartwil plastik eromheen bouwen zouw ook kunnen. of een soort kast op wielen die je erovberheen kan rollen. Wielen zijn zowiezo wel handig. Plantentrollie onder je speciekuip en je rold het hele zaakje zo je schuur of garage in. steekkarretje werkt ook prima lijkt me.

    Op vakantie zonder plantensitter lijkt me lastig of je moet al een tijdschakelaar op de zon zetten.

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: Verduisteren?

      in augustus moet je niet meer verduisteren want dan staan de planten al uit hun eigen in de bloei!

      rond half augustus begint de bloei ongeveer...

      grtzzz

      Comment


        #4
        Re: Verduisteren?

        Een hele wigwam gaan bouwen in mn tuin doe ik niet zit elke dag in mn tuin en wil wel leuke tuin hebben.
        maar ga dus niet verduisteren ik laat ze gewoon gaan

        dankje
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Verduisteren?

          Of je sleurt hem inderdaad gewoon naar binnen. Zo doe ik het ook hier..

          Thread op slot?
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment


            #6
            Re: Verduisteren?

            Yup kan op slot
            God was never on your side..

            Comment

            Bezig...
            X