Is dit goed?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • wigyour
    Retired
    • Jun 2009
    • 265

    #1

    Is dit goed?

    Korting op 420shop
    Is dit goed?
    Sorry dat het zo vaag is, als het te vaag is probeer ik nog wel nieuwe te maken.
    Attached Files
  • belladonna
    Guru of all Growers
    Lucky Member
    • Aug 2008
    • 10674

    #2
    Re: Is dit goed?

    Hey

    Je hebt het witte worteltje in gegraven en het balleke boven gelaten .

    Je moet een klein kuiltje maken van 1 a 2 cm diep zaadje er in doen met worteltje naar onder , zand er op doen heel zacht tot je niks meer ziet en dan flinke slok water geven , en dan wachten tot het boven komt
    Nu steekt beetje van je wortel boven de grond uit dat mag niet wortels kunnen niet goed tegen ligt en het bolleke kan zo niet open gaan

    Suc 6
    God was never on your side..

    Comment

    • Flip Hasjkip
      Wicked Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Sep 2008
      • 3595

      #3
      Re: Is dit goed?

      Je kunt ook de grond aanvullen totdat het zaadje onder de grond ligt. Aangezien je wortel al in de grond steekt kun je er nu beter niet meer aan gaan trekken ivm beschadiging.
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment

      • monty
        Banned
        • May 2009
        • 11215

        #4
        Re: Is dit goed?

        High wigyour,

        Idd niet meer uitgraven. Gewoon er wat aarde overheen doen. Zelfs als je het zaadje op de kop erin hebt geplant zal het worteltje zich een weg naar beneden zoeken. dus ga aub niet graven maar bedek het zaadje opnieuw met een laagje aarde 0,5 cm.

        grtz
        Last edited by monty; 4 July 2009, 12:44.

        Comment

        • Robba
          Senior Grower
          MemberLucky Member
          • May 2008
          • 809

          #5
          Re: Is dit goed?

          Laagje aarde erbij doen inderdaad en het beste is de aarde eerst een beetje te zeven.

          Grtz.

          Comment

          • wigyour
            Retired
            • Jun 2009
            • 265

            #6
            Re: Is dit goed?

            oh, ik heb het nu al uitgegraven en hem erin gestopt.
            Maarja we zullen zien wat er gebeurt he..

            Comment

            • haze'o'lator
              Expert Grower
              MemberLucky Member
              • Nov 2008
              • 1273

              #7
              Re: Is dit goed?

              verplaatst naar buitenkweekvragen...

              grtzzz

              Comment

              Bezig...