Kan ik nu nog buiten beginnen?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • zwarte
    Retired
    • Apr 2009
    • 9

    #1

    Kan ik nu nog buiten beginnen?

    Korting op 420shop
    Hallo,
    heb nu 10 planten in me tuin staan die gaan als een malle, zijn allemaal 2meter hoog.. mooi dus!

    maar ik wil meer, zit te denken om er nog 5 bij te nemen, alleen het is nu al juli dus vroeg ik me af of het nog mogelijk is.. zo ja, hoeveel % minder oogst ga ik krijgen omdat het al juli is?
    of kan het helemaal niet meer rond deze tijd?

    groetjes
  • Frikandel
    Senior Stoner
    Member
    • Jun 2009
    • 44

    #2
    Re: Kan ik nu nog buiten beginnen?

    ben zelf een beginnend kweker maar volgens mij worden dus in juli de lichturen minder buiten en schieten ze gelijk in de bloei(worden kleine plantjes dus)

    correct me if im wrong, peace
    Keep It Green

    Comment

    • MR GROEN
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Sep 2008
      • 251

      #3
      Re: Kan ik nu nog buiten beginnen?

      eind juni is de laatste kans om ze te planten

      de buitenkweek is gedaan vrees ik ^^


      Grtz Green

      Comment

      • belladonna
        Guru of all Growers
        Lucky Member
        • Aug 2008
        • 10674

        #4
        Re: Kan ik nu nog buiten beginnen?

        Zou die 10 planten van je wel is willen zien?
        God was never on your side..

        Comment

        • haze'o'lator
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Nov 2008
          • 1273

          #5
          Re: Kan ik nu nog buiten beginnen?

          ik wil die planten ook wel eens zien!

          en je kan er nog wel 5 bijzetten hoor,dan groeien ze nog tot half augustus en dan gaan ze in de bloei...

          btw, verplaatst naar buitenkweekvragen!

          grtzzz

          Comment

          • zwarte
            Retired
            • Apr 2009
            • 9

            #6
            Re: Kan ik nu nog buiten beginnen?

            Hallo,

            Ok , helaas dat ik dan niet nog wat stekjes in de grond kan stoppen. Volgend jaar beter!

            Had de zaadjes half april ontkiemt. Dit is overigens mijn eerste kweekie , oja ik vroeg me af, hoeveel oogst denk je dat ik per plant eraf kan halen ? Ik heb voeding bij growshop gekocht voor de groei en ook voor de bloei!
            dit heb ik nu:




            grtzzz

            Comment

            • wigyour
              Retired
              • Jun 2009
              • 265

              #7
              Re: Kan ik nu nog buiten beginnen?

              als ik jou was zou ik voor lowryders gaan rond deze tijd.
              Het zijn autoflours dus hebben de lichturen geen effect op de plant.
              Al zou je een lamp 24/7 aanlaten, hij zal nog altijd in de bloei staan.
              De plant blijft redelijk klein, rond de 40 CM.
              En er komt een prima oogst van af.

              Comment

              • DaZeD
                Gandhi Ganjamaster
                MemberLucky Member
                • Nov 2008
                • 466

                #8
                Re: Kan ik nu nog buiten beginnen?

                Van waar ben je precies?Belijkbaar verkopen ze ginder heel andere meters dan bij ons hier...
                -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                Comment

                • escobar
                  Ultra Stoner
                  • Jun 2009
                  • 113

                  #9
                  Re: Kan ik nu nog buiten beginnen?

                  ze zien er wel mooi uit ik zou voor de autoflowers gaan

                  Comment

                  • monty
                    Banned
                    • May 2009
                    • 11215

                    #10
                    Re: Kan ik nu nog buiten beginnen?

                    Oorspronkelijk geplaatst door zwarte
                    Hallo,
                    heb nu 10 planten in me tuin staan die gaan als een malle, zijn allemaal 2meter hoog.. mooi dus!
                    High Zwartje, rare meters heb jij.

                    Grtz

                    Comment

                    • belladonna
                      Guru of all Growers
                      Lucky Member
                      • Aug 2008
                      • 10674

                      #11
                      Re: Kan ik nu nog buiten beginnen?

                      Staat er mooi bij hoor
                      God was never on your side..

                      Comment

                      • zwarte
                        Retired
                        • Apr 2009
                        • 9

                        #12
                        Re: Kan ik nu nog buiten beginnen?

                        haha ja, ik hou van overdrijven.. allemaal gekkigheid.. denk dat de langste nu 1.80 is maar ze zullen de 2 meter wel halen.. lijkt wel alsof er elke dag paar centimeter bij komt !

                        Comment

                        • Weedy
                          Ultra Grower
                          420 MemberLucky Member
                          • Jul 2008
                          • 2248

                          #13
                          Re: Kan ik nu nog buiten beginnen?

                          Overdrijf je nu weer met 1.80?

                          Als ik ze zo vergelijk met die deur, die rechts op de foto te zien is, zijn ze allemaal +/- 1 meter?
                          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                          Comment

                          • zwarte
                            Retired
                            • Apr 2009
                            • 9

                            #14
                            Re: Kan ik nu nog buiten beginnen?

                            Oorspronkelijk geplaatst door Weedy
                            Overdrijf je nu weer met 1.80?

                            Als ik ze zo vergelijk met die deur, die rechts op de foto te zien is, zijn ze allemaal +/- 1 meter?
                            haha nee, ik zeg de hoogste is 1.80, links achterin. maar de deur zit op een behoorlijke verhoging dus daarom lijkt het zo misschien

                            Comment

                            • tiezzz
                              Expert Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Apr 2009
                              • 80

                              #15
                              Re: Kan ik nu nog buiten beginnen?

                              maakt toch nie uit hoe groot ze zijn
                              ze zien er in iedergeval gezond uit
                              lekker mooi donkergroen ga zo door

                              Comment

                              Bezig...