Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lange dunne planten

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Lange dunne planten

    Korting op 420shop
    Heb een paar planten in het bos staan waarvan de grootste 1 m 30 is , maar al mn planten zijn smal zonder zijtakken , ze hebben bijna heel de dag zon en staan in volle grond waar er veel netels stonden .

    Weet er iemand hoe het komt dat ze niet in de breedte groeien ?

    Ik zal ze 1 van de dagen ook maar toppen denk ik want ze worden wat groot en er waren er al een paar die scheef stonden door de wind .

    Hier een foto van de grootste :
    Attached Files

    #2
    Re: Lange dunne planten

    Ziet er typisch uit als een 'Stretch' gevalletje.. wat dus duidt op te weinig (bruikbaar) licht..

    Weet je zeker dat ze bijna heel de dag zon hebben? Want zo ziet dit er namelijk niet uit.

    'Stretchen' = heel lang, dunne stam, zonder (veel) vertakkingen.
    Planten gaan stretchen als ze te weinig (bruikbaar) licht hebben, ze doen dit om zo dichter bij het licht te komen, in de hoop meer licht op te vangen.
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Re: Lange dunne planten

      Ja ik weet zeker dat ze genoeg zonlicht hebben .
      Vorig jaar had ik hier op dezelfde plek ook een paar planten staan en die werden toch breder en niet zo lang , was wel een ander soortje .

      Comment


        #4
        Re: Lange dunne planten

        Wat voor een soort heb je nu dan?
        NLX outdoor kweek 2011
        Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
        De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

        Comment


          #5
          Re: Lange dunne planten

          Nieuwe Dame Blanche , vorig jaar Dubbelfun .

          Comment


            #6
            Re: Lange dunne planten

            En wat als ge al die planten da er dicht tegen geplant staan eens wegneemt?
            Ze "stelen" voeding en licht...
            Just a suggestion he.

            Comment


              #7
              Re: Lange dunne planten

              Voeding stelen ze misschien wel ja maar licht toch niet ze , dat krijgen ze echt wel genoeg .
              Zal het in elk geval toch rondom de planten proper maken zodat het onkruid geen voeding meer kan stelen .

              Zou het misschien door 1 of ander voedingstekort kunnen komen ?

              Comment


                #8
                Re: Lange dunne planten

                Dat weet ik niet of het kan door voeding tekort.
                Zou me eigenlijk verbazen dat een plant stretched door een voeding-tekort, maar ik ben geen expert he.

                Ik zou me er niet teveel zorgen over maken
                Maar ik zou voor volgend jaar toch een ander plekje zoeken hoor.

                Comment


                  #9
                  Re: Lange dunne planten

                  Ja denk ook dat ik best maar een ander plekje ga zoeken voor volgend jaar , vorig jaar waren de planten wel mooier maar er kwam maar gemiddeld 10gr per plant af wat wel weinig is .

                  Wel spijtig eigenlijk dat mn guerilla waarschijnlijk niets gaat opbrengen , we zullen wel zien wat de toekomst brengt .

                  Comment


                    #10
                    Re: Lange dunne planten

                    vezel plantje?
                    Die worden ook erg lang, en zeer bruikbaar i.v.m de lang vezels voor hemp kleding..

                    Comment


                      #11
                      Re: Lange dunne planten

                      Nee het is Nieuwe Dame Blanche dus geen vezelplant .

                      Comment


                        #12
                        Re: Lange dunne planten

                        hier is een linkje met info over jou plant dame blanche kweet alleen niet oft nieuwe dame blanche is http://www.cannabisbookstore.com/nl/...d/p1600106.htm

                        Comment


                          #13
                          Re: Lange dunne planten

                          hallo ik ben christian en heb 3 wiet planten ik heb een rare ontdekking gedaan. maar eerst dit. ik ben atm 15 jaar en heb van een vriend veel zaden gehad ik d8 ik plant er 5 en ja ze komen allemaal uit ik blij maar later storven er 2 af. boeie heb er nog 3 ze zijn atm alledrie 1.20 hoog ongeveer staan in cocos grond en krijgen voeding. maar toen kwam ik tot de ontdekking dat er iets mis was. ik ging kijken of het een mannetje of vrouwtje was. dat was mijn probleem dus want er komen geen bolletjes in zaad vorm. dus het kan geen mannetje zijn. maar ook geen haartjes. er komen namelijk blaadjes in de oksols ik stond er van te kijken. en ze stretchen en het kan niet door de zon komen want ze staan in de vollezon. voeding tekort kan ook al niet want er gaat goede voeding bij. iemand die dit probleem ook heeft gehad kan je dan reageren? als er weing reactie is omdat mensen het niet weten maak ik een foto en zet ik hem erbij.

                          alvast bedankt, christian

                          Comment


                            #14
                            Re: Lange dunne planten

                            Oorspronkelijk geplaatst door christian View Post
                            hallo ik ben christian en heb 3 wiet planten ik heb een rare ontdekking gedaan. maar eerst dit. ik ben atm 15 jaar en heb van een vriend veel zaden gehad ik d8 ik plant er 5 en ja ze komen allemaal uit ik blij maar later storven er 2 af. boeie heb er nog 3 ze zijn atm alledrie 1.20 hoog ongeveer staan in cocos grond en krijgen voeding. maar toen kwam ik tot de ontdekking dat er iets mis was. ik ging kijken of het een mannetje of vrouwtje was. dat was mijn probleem dus want er komen geen bolletjes in zaad vorm. dus het kan geen mannetje zijn. maar ook geen haartjes. er komen namelijk blaadjes in de oksols ik stond er van te kijken. en ze stretchen en het kan niet door de zon komen want ze staan in de vollezon. voeding tekort kan ook al niet want er gaat goede voeding bij. iemand die dit probleem ook heeft gehad kan je dan reageren? als er weing reactie is omdat mensen het niet weten maak ik een foto en zet ik hem erbij.

                            alvast bedankt, christian
                            Ik weet wel dat hier in de forumregels staat dat je minimaal 18 jaar moet zijn .

                            Grtz.

                            Comment


                              #15
                              Re: Lange dunne planten

                              Robba, the all seeing eye!


                              Comment

                              Bezig...
                              X