Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nick's Plant #1

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nick's Plant #1

    Korting op 420shop
    Een maand terug heb ik een klein plantje van een vriend van mij gekregen aangezien hij er teveel had.

    eerste twijfel was over of het wel of niet een vrouwtje was, ik heb foto's van de plant gemaakt dus hoop dat mensen hier daar meer duidelijkheid over kunnen geven. ik denk zelf vrouwtje.

    verder heb ik hem altijd buiten staan, weer of geen weer.

    hij staat in een 20 liter bak met pokon potgrond langwerkend.+-6mnd.

    verder biedt de eerlijkheid mij te zeggen dat ik echt geen shit van wietkweek afweet.

    hier de link voor de foto's:

    http://img27.imageshack.us/img27/3373/plant001.jpg


    http://img194.imageshack.us/i/plant002.jpg/


    http://img27.imageshack.us/img27/1876/plant004.jpg



    alle tips en trucs zijn van harte welkom!!
    Last edited by nick; 14 July 2009, 15:29. Reden: foto's te groot

    #2
    Re: Nick's Plant #1

    Jezus wat duurt het laden van die foto's lang.. (voortaan bij het uploaden even bij 'resize' 800x600 selecteren ;P )

    Wat ik op de 2e foto zie (Die laadt wel vrij snel); is dat je plant nog helemaal geen bloeiverschijnselen vertoont.

    Je kan dus nog niet zeggen of het een mannetje of een vrouwtje is.

    Welke soort is het?
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Re: Nick's Plant #1

      Mighty Whitey is de soort, zelfde als white widow dacht ik.

      ik heb vannacht een nieuw probleem geconstateerd, hij staat in het licht tot half 3 snachts, en rond 4en begint het alweer schemer te worden.
      wat kan ik hieraan doen? gewoon verduisteren met een vuilniszak erover?

      en was al bang voor dat de foto's zolang zou gaan duren, zal het onthouden!
      Last edited by nick; 15 July 2009, 12:30.

      Comment


        #4
        Re: Nick's Plant #1

        Uit het licht zetten ?
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: Nick's Plant #1

          idd,verduisteren in een kamer binnen ofzo! een vuilniszak kan je ook gebruiken maar dan zou ik gaten in maken voor verse lucht en zien dat je optijd de vuilniszakken eraf haalt want zwart trekt de zon aan en anders kan je plantje wel eens aanbakken...

          btw: verplaatst naar buitenkweekvragen...

          grtzzz

          Comment


            #6
            Re: Nick's Plant #1

            Sluiplicht moet je echt vermijden. de plant gaat stressen en maakt geen bloeihormoon aan als ze gedurende de donker periode sluiplicht ervaart (straatlantarns enz). Plastiek zou ik niet gebruiken om te verduisteren dan eerder een grote papieren zak of iets van stof waardoor de plant kan blijven ademen. Of idd verplaatsen naar een donkere plek. Je zou ook een soort van scherm kunnen opstellen tossen de lichtbron en je plant.

            Grtz

            Comment


              #7
              Re: Nick's Plant #1

              plan is om vandaag een stuk kippengaas te halen en dat te omtrekken met landbouwfolie. strak zetten met 2 paaltjes en dan moet het goed gaan.

              nog een vraag, kan ik nu al beginnen met 12 verduisteren en 12 uur licht? of zal ik nog een week of 2 wachten?
              ben nu vrij namelijk, dus heb tijd om aandacht aan de plant te besteden.

              bedant voor de reacties,

              gr nick

              Comment


                #8
                Re: Nick's Plant #1

                tja als je eraan begint moet je dat ook de hele bloeiperiode volhouden, in elk geval tot half augustus. Als ik je goed begrijp ga je dus een soort tent maken die je iedere dag open en weer dicht maakt. Of is het als scherm bedoeld om het sluiplicht van een lichtbron tegen te gaan.

                Grtz

                Comment


                  #9
                  Re: Nick's Plant #1

                  Onthoud wel dat die zwart wit folie snel beschadigt raakt, en kdenk dat kippengaas wel kantjes heeft?
                  Zal wel lukken dat verduisteren, maar zorg wel dat ze nog zuurstof heeft he.

                  Comment


                    #10
                    Re: Nick's Plant #1

                    Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
                    tja als je eraan begint moet je dat ook de hele bloeiperiode volhouden, in elk geval tot half augustus. Als ik je goed begrijp ga je dus een soort tent maken die je iedere dag open en weer dicht maakt. Of is het als scherm bedoeld om het sluiplicht van een lichtbron tegen te gaan.

                    Grtz
                    ik dek de plant nu iedere avond volledig af rond 8 uur. smorgens rond 8 zet ik haar weer buiten de tent in de zon,zover die er is..

                    de tent is gemaakt van grondzeil dat onkruid tegengaat.

                    Comment


                      #11

                      Comment

                      Bezig...
                      X