Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste buitenkweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Eerste buitenkweek

    Nee hoor 1 kilo droog haal je niet van een plant das een elusie
    Maar dan wat en bomen zijn dat
    God was never on your side..

    Comment


      #17
      Re: Eerste buitenkweek

      Ik wou dat ik je kon helpen man, ik zal voor je meezoeken

      Edit: Misschien heb je hier iets aan??? http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...iet-t6408.html
      Last edited by green farmer; 17 August 2009, 09:50.

      Comment


        #18
        Re: Eerste buitenkweek

        Hier info http://jointjedraaien.nl/wietforum/f18/knakken-van-buiten-wiet-t6408.html
        Staat hoe je het kan doen

        Grr de link wil niet werken maar kijk bij Buiten wiet kweken naar onder scrolen en dan zie je het staan suc6
        Last edited by belladonna; 17 August 2009, 10:11.
        God was never on your side..

        Comment


          #19
          Re: Eerste buitenkweek

          Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
          Nee hoor 1 kilo droog haal je niet van een plant das een elusie
          Maar dan wat en bomen zijn dat
          Ik zag 5 enorme planten staan. Ik rekende niet per plant, maar de totale opbrengt van alle planten.

          Xtreme

          Comment


            #20
            Re: Eerste buitenkweek

            zien er heeeel mooi uit,dit gaat veel oogst brengen
            ben benieuwd naar je toppen.grtz

            Comment


              #21
              Re: Eerste buitenkweek

              Vraagje:

              Wat vinden je buren hiervan?
              En ben je niet bang dat ze geript worden?

              Jesus wat een struiken in je rijtjeswoning tuintje!

              Comment


                #22
                Re: Eerste buitenkweek

                Je zal versteld staan wanneer je een tak `breekt` 9 van de 10 keer komt dit gewoon weer goed, zolang er nog maar voldoende vaten zijn.

                weken geleden is hier 1 van de 2 hoofdstammen gebroken, zag er slecht uit, maar groeide gewoon verder.
                Wel heb ik bij deze gebroken tak een aantal grote bladeren verwijderd en de eerste dagen goed nat gehouden.
                Wel adviseer ik je de gebroken takken ff vast te leggen zodat ze niet door de wind nog verder breken, dat zou zonde zijn.

                En ik zou een alarm maken in je tuin, zodat wanneer men snacht probeert je planten te roofen je hierdoor wakker raakt en de dieven kan weg jagen!
                Echt, de struiken zijn zichtbaar (en straks ook ruikbaar) voor de hele buurt, en je weet hoe (met name kiddies) dit door vertellen aan hun vriendjes.
                (Ik zou ech bang zijn met zulke struiken in me tuin)

                P.S, 2 tuinen verder staat het ook vol zie ik!!

                Comment


                  #23
                  Re: Eerste buitenkweek

                  Hoi mattjo,

                  Ik zie dat je je plant alleen aan de bovenkant hebt geknakt. Om de hoogte groei te beperken kan dit natuurlijk. De eigelijke gedachte achter het knakken is om juist de zijtakken naar buiten te knakken zodat er meer lichtdruk op de zij schuitjes komt en deze zich gaan ontwikkelen als hooft scheuten. Hierdoor vergroot je je obbrengst. Het gaat dus om het verhogen van de lichtdruk op anders kansloze scheuten. Door je struik alleen boven te knakken beperk je wat hoogtegroei echter door het dichte bladerdek dat nu bovenin ontstaat krijgen je onderste toppen nog maar weinig licht.

                  Grtz

                  Comment


                    #24
                    Re: Eerste buitenkweek

                    Ben jij niet bang dat je buren overlast agan krijgen heel je plaats staat gewoon weg vol
                    God was never on your side..

                    Comment


                      #25
                      Re: Eerste buitenkweek

                      Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                      Nee hoor 1 kilo droog haal je niet van een plant das een elusie
                      Maar dan wat en bomen zijn dat

                      Geen illussie, jammer dat ik er geen foto`s van heb. Bij een nonkel van mij een amstel gold zeker 4meter hoog en echt megabreed die plant DAT WAS NOG ES EEN BOOM!!.
                      Denk dat hij eind februari of begin maart zen zaadje geplant had.
                      Khad da nog nooit gezien maar hij had pech een deel van de plant was bevrucht door??? (mss mannetje bij de gebuurs ofzo)
                      In het totaal droog was het meer dan 1.3kilo, hij had al veel weggegeven toen we het gewogen hadden.

                      Kheb der nog hopen zaad van liggen ma des nu al +6jaar kan 8jaar zijn ook en de kiemkracht is eruit.


                      PS: amstel gold is verandert van naam naar de passion #1, een lekker soortje en echte vroeg bloeier
                      Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

                      A. The cop!

                      Comment

                      Bezig...
                      X