Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Licht cannabis

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Licht cannabis

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Licht cannabis

    High Leon,
    Kan dat draadje ff niet vinden , was handiger geweest als je de directe link had gepost.

    Link van dat draadje copieren en plakken , selecteren en knopjeaardbol met paperclip klikken. dan staat hij erin.

    grtz

    Comment


      #3
      Re: Licht cannabis

      Sorry maar hier is ie alsong:
      http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ten-t4071.html

      Comment


        #4
        Re: Licht cannabis

        ja echt ideaal is het natuurlijk niet, mijn planten hebben een beetje hetzelfde probleem ze staan niet de hele dag in de zon, want die draait om ons huis heen. (duh) maar opzich gaan de planten relaxed. Als je in een lollige bui bent kan je het dak opklimmen en die planten daar neerzetten.

        Comment


          #5
          Re: Licht cannabis

          Je planten hebben zo genoeg licht hoor laat ze maar lekker staan komt van zelf goed hoor
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Re: Licht cannabis

            mischien is het een idee om ze op een verhoging te zetten, als dit mogelijk is en effectief natuurlijk

            Comment


              #7
              Re: Licht cannabis

              Thnx voor de tips mannen (en dame)
              Iszo nu je het zegt wij hebben een plat dak daar kan ik wel eentje opzetten lol. Wordt leuk met water geven.

              Comment


                #8
                Re: Licht cannabis

                Thnx voor de tips mannen (en dame)
                daggeroth nu je het zegt wij hebben een plat dak daar kan ik wel eentje opzetten lol. Wordt leuk met water geven.

                Comment


                  #9
                  Re: Licht cannabis

                  Kun je niet iets bedenken met zwartwit-folie achter en onder de planten? Door de weerkaatsing krijg je in ieder geval een hogere lichtdruk.

                  Xtreme

                  Comment

                  Bezig...
                  X