vraagje over mijn plantjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • glenn
    Retired
    • Oct 2008
    • 3

    #1

    vraagje over mijn plantjes

    Korting op 420shop
    Goeiendag allemaal

    Ik had een klein vraagje over mijn dames buiten 1 daarvan heeft rode stelen aan de blaadjes en ik vroeg me af of dat dat kwaad kon of dat het misschien met mijn voeding te maken heeft??

    Ik hoop dat iemand mij een antwoord kan geven alvast bedankt..
  • westport
    Wicked Grower
    420 MemberLucky Member
    • Aug 2008
    • 3847

    #2
    Re: vraagje over mijn plantjes

    Komt veel voor, meestal zit het in de genetica van de plant.
    Sommige telers denken dat het komt door de koude, aangezien we nu meestal +20 graden hebben buiten is dit uitgesloten.

    Zal uit de genetica komen, geen zorgen maken .

    Grtz
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

    Comment

    • organic
      Psychonaut
      • May 2009
      • 739

      #3
      Re: vraagje over mijn plantjes

      http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...len-t5653.html
      http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...ing-t4842.html

      Gevonden via de search functie door het symptoom te omschrijven.
      Ik tikte: paarse steeltjes. Dat is wat ik vond. Hopelijk heb je er wat aan

      Comment

      • glenn
        Retired
        • Oct 2008
        • 3

        #4
        Re: vraagje over mijn plantjes

        heey mensen

        Bedankt voor het advies ben blij dat ik me geen zorgen hoef te maken en bedankt voor de moeite

        Comment

        Bezig...