hoe zie ik verschil?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • rvl
    Retired
    • Jul 2009
    • 2

    #1

    hoe zie ik verschil?

    Korting op 420shop
    Ik heb een plant kado gekregen, een heel klein plantje, en intussen is de plant
    groter dan dat ik (1.80m), alleen hoe kom ik erachter of het een mannetje of een vrouwtje is?? Heeft iemand mischien wat foto's die ik kan vergelijken?
    BvD Rene
    Last edited by bobo; 31 July 2009, 10:55.
  • bassassin
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • Jun 2009
    • 382

    #2
    Re: hoe zie ik verschil?

    Hee Rene!

    Het makkelijkst is om gewoon een foto te uploaden.. Maar anders kijk je beter even hier: http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...wtje-t615.html

    Grtz
    node voor node van klein naar groot
    LST LEMON SKUNK VERSLAG

    Comment

    • bobo
      Cronic Grower
      • Oct 2007
      • 3103

      #3
      Re: hoe zie ik verschil?

      [info]Topic verplaatst naar: Vragen buitenwiet kweek.
      Grtz bobo[/info]

      Comment

      • wigyour
        Retired
        • Jun 2009
        • 265

        #4
        Re: hoe zie ik verschil?

        heb je een foto van je plant?

        Comment

        Bezig...