Welk geslacht is welke nu? :o

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • monty
    Banned
    • May 2009
    • 11215

    #16
    Re: Welk geslacht is welke nu? :o

    Op de eerste twee foto's is duidelijk mannelijk zaad te zien. Foto drie zie ik niks van geslacht. Op foto 4 zie ik vrouwelijke voorbloei.

    Het is normaal dat een mannelijke plant eerder in de bloei is.

    Grtz

    Comment

    • wigyour
      Retired
      • Jun 2009
      • 265

      #17
      Re: Welk geslacht is welke nu? :o

      foto 1,2 en 4,5 horen bij elkaar toch? of heb ik dat nou verkeerd???

      Comment

      • monty
        Banned
        • May 2009
        • 11215

        #18
        Re: Welk geslacht is welke nu? :o

        ja dus beter gezegt plant een vertoont mannelijke bloei. Plant 2 zie ik op foto 4 enkele witte haren dus das vrouwelijkr bloei. Foto 3 zie ik geen enkel teken van mannelijk of vrouwelijke bloei.

        Comment

        • wigyour
          Retired
          • Jun 2009
          • 265

          #19
          Re: Welk geslacht is welke nu? :o

          maar foto 3 en 4 dat is beide plant 2...
          Dus dan is het gewoon een vrouwtje..?

          Comment

          • monty
            Banned
            • May 2009
            • 11215

            #20
            Re: Welk geslacht is welke nu? :o

            ja ik zeg alleen dat ik op foto 3 niks van bloei zie, Het zijn idd 2 planten met beide 2 fotos, van delen van de plant. Zoals je al opmerkte. Ik geef alleen aan dat ik op drie fotoos duidelijk bloei zie (foto1 en 2 , dus plant één zie ik op de getoonde plantdelen duidelijk mannelijke bloei). Op foto 3 en 4 dus plant twee zie ik alleen op foto 4 duidelijk vrouwelijke kenmerken.

            Hoop dat ik me zo duidelijk genoeg heb geformuleerd.

            Grtz

            Comment

            • misty
              Expert Grower
              MemberLucky Member
              • Jun 2009
              • 1462

              #21
              Re: Welk geslacht is welke nu? :o

              Foto 1 en 2=DUIDELIJK een man.
              Foto 4/5 is vrouwelijke bloei.

              Grts
              Daniella
              Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

              Misty's ABC

              Comment

              • Chessblow
                Stoner
                Member
                • Jul 2009
                • 24

                #22
                Re: Welk geslacht is welke nu? :o

                thanks!!!

                ioo

                Comment

                • ceBep
                  Retired
                  • Jun 2009
                  • 4745

                  #23
                  Re: Welk geslacht is welke nu? :o

                  Geef misty71 gelijk.
                  Plant 1, dit zijn de 1e twee foto's.
                  Da's een kerel

                  Plant 2, foto 3 en 4
                  Zie ook toch duidelijk vrouwelijke bloei op de achtergrond.


                  vale.
                  Last edited by ceBep; 1 August 2009, 00:25.

                  Comment

                  Bezig...