Wiet plant, man of vrouw?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • kennethk1985
    Retired
    • Jul 2009
    • 6

    #16
    Re: Wiet plant, man of vrouw?

    kan je het ook ruiken? Ik heb 2 planten naast mekaar staan en de ene ruikt al heel sterk maar de andere nog helemaal niks...is dat al een teken van mannetje of vrouwtje?

    Comment

    • Daggeroth
      Retired
      • May 2009
      • 522

      #17
      Re: Wiet plant, man of vrouw?

      Nee, aan de geur kan je niet bepalen of het een mannetje dan wel vrouwtje is.

      Comment

      • killuminati
        Retired
        • Aug 2009
        • 11

        #18
        Re: Wiet plant, man of vrouw?

        Beste mensen,

        Weer een update! Ik zie nu bij 2 planten haartjes tussen de oksels. De derde en kaalste plant lijkt iets achter te liggen...
        Attached Files

        Comment

        • markster
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Jul 2008
          • 2151

          #19
          Re: Wiet plant, man of vrouw?

          op de laatse foto is vrouwtje ,proficiat

          Comment

          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #20
            Re: Wiet plant, man of vrouw?

            Zijn allemaal vrouwkes
            God was never on your side..

            Comment

            • superzuan
              Retired
              • Mar 2009
              • 267

              #21
              Re: Wiet plant, man of vrouw?

              nou ik hoop dat ik ook geluk heb dat ik 1 vrouwtje heb

              Comment

              • killuminati
                Retired
                • Aug 2009
                • 11

                #22
                Re: Wiet plant, man of vrouw?

                mooi zo

                nog nog even geduld

                Comment

                • killuminati
                  Retired
                  • Aug 2009
                  • 11

                  #23
                  Re: Wiet plant, man of vrouw?

                  Oorspronkelijk geplaatst door superzuan
                  nou ik hoop dat ik ook geluk heb dat ik 1 vrouwtje heb
                  Ik hoop het ook voor je..

                  De zaadjes die ik heb gekocht zouden 100 procent zeker vrouwtjes moeten zijn. Geen idee hoe ze dat controleren. Maar in mijn geval zal het dan waarschijnlijk wel zo zijn

                  Comment

                  • killuminati
                    Retired
                    • Aug 2009
                    • 11

                    #24
                    Re: Wiet plant, man of vrouw?

                    update

                    Begint lekker te bloeien! eerste week stevige bloei! Alleen de linker (kaalste en iets achterliggende plant) heeft nog niet echt lekkere topjes.

                    Check it out! Wat vinden jullie van mijn eerst kweek?
                    Attached Files

                    Comment

                    • Witn
                      Retired
                      • Jul 2009
                      • 88

                      #25
                      Re: Wiet plant, man of vrouw?

                      het zien er allemaal vrouwtjes uit, wel oppassen dat je geen hermafrodiet krijg. zeker geen licht maken als ze in het donker moeten staan

                      Comment

                      • killuminati
                        Retired
                        • Aug 2009
                        • 11

                        #26
                        Re: Wiet plant, man of vrouw?

                        Ze staan buiten in een plastic tomaten kas. Kan dus het licht niet regelen. Moet dan wel goed komen toch?

                        Is het nog verstandig om kale takken eraf te halen?

                        Comment

                        • Witn
                          Retired
                          • Jul 2009
                          • 88

                          #27
                          Re: Wiet plant, man of vrouw?

                          denk het wel,gewoon opletten dat er niks van licht aan kan als het donker is. heb ook één moeten wegzetten die éérst vouwtje was,had maar een klein beetje licht gehad van waneer ik ik mijn garage ging en toch heeft hij veranderd naar hermafrodiet.van die takken weet ik het ook nie.

                          Comment

                          • killuminati
                            Retired
                            • Aug 2009
                            • 11

                            #28
                            Re: Wiet plant, man of vrouw?

                            update
                            Attached Files

                            Comment

                            • Izthewiz13
                              Senior Grower
                              • Jul 2009
                              • 950

                              #29
                              Re: Wiet plant, man of vrouw?

                              vrouwtjes idd

                              Comment

                              • wcmloco
                                Retired
                                • Jun 2010
                                • 1

                                #30
                                Re: Wiet plant, man of vrouw?

                                hoe zie je eigenlijk dat het een mannetje of vrouwtje is

                                Comment

                                Bezig...