Het omslag punt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Daggeroth
    Retired
    • May 2009
    • 522

    #1

    Het omslag punt

    Korting op 420shop
    Van dag uren en nacht uren, is dat eigenlijk al is geweest?
    Zo niet, kan iemand me vertellen wanneer dit komt?
    Mvg.
  • organic
    Psychonaut
    • May 2009
    • 739

    #2
    Re: Het omslag punt

    Wat bedoelt ge juist?
    Het omslagpunt? Dat ze de bloei in gaan?
    Dat omslagpunt is nu bezig as we speak, iedere dag korten de dagen in, iedere keer met aantal minuten.

    Comment

    • Daggeroth
      Retired
      • May 2009
      • 522

      #3
      Re: Het omslag punt

      dat bedoelde ik ja
      tnx voor een snel antwoord, en dat zo in de ochtend.

      Comment

      • organic
        Psychonaut
        • May 2009
        • 739

        #4
        Re: Het omslag punt

        Gaf U net nog link op chat, even hier delen dacht ik dan zo!



        Staan nog wel andere planeten bij, maar je kan daar een datum selecteren, eenders welke.
        Ik heb daar recent ontdekt dat de zon nu iedere dag 2min vroeger zakt

        Maar wanneer de nachten effectief langer dan de dag gaan duren is mij ook nog de vraag. De bloei staat vlak voor de deur; dus tzal heel soon zijn

        Comment

        • Daggeroth
          Retired
          • May 2009
          • 522

          #5
          Re: Het omslag punt

          Ja mijn planten bloeien dus al een tijdje.
          Wat ik raar vind, eentje staat al een ruime maand in de bloei.
          Is deze gewoon vroeg, is dit normaal, en het belangrijkst, als deze echt vroeg is, is het het dan waard om de genen te bewaren dmv. bv. stekken?

          mvg.

          Comment

          • organic
            Psychonaut
            • May 2009
            • 739

            #6
            Re: Het omslag punt

            Voorbloei of bloei?

            Planten schieten meestal in voorbloei als ze de kortere dagen beginnen waarnemen, maar ook planten op leeftijd (+3 maand) kunnen spontaan seks tonen. Zelfs als ze in stresssituaties vertoeffen zoals een te klein potje etc...

            Een ruime maand bloei, dat moeten dan toch al mooie toppen zijn he?
            Zou het eerlijk gezegd niet weten aangezien ik de buitenkweek nog maar op een honderste volg.

            Comment

            • Daggeroth
              Retired
              • May 2009
              • 522

              #7
              Re: Het omslag punt

              Ja op zich, ik zou graag een paar foto's posten, maar de meeste kennen mijn situatie wat betreft een camera. Maar inderdaad, best wel grote toppen al. Alleen helemaal niet stevig ofzo, je drukt ze zo in.
              Maar aan de andere kant, de haren worden nog niet echt heel bruin ofzo, dus ik laat 'topje' gewoon lekker doorgaan. Ze hebben nog even.
              Grtz

              Comment

              • organic
                Psychonaut
                • May 2009
                • 739

                #8
                Re: Het omslag punt

                allicht 4 weken zou heel kort zijn...
                Maar als er al merkbare toppen op zijn, mag je er inderdaad van uit gaan dat ze bloeit.
                U woont toch ook op de noorder kant van den wereldbol he?
                Rare toestand indien geen autoflower.
                Maar wel goed meegenomen uiteraard

                Comment

                • Daggeroth
                  Retired
                  • May 2009
                  • 522

                  #9
                  Re: Het omslag punt

                  Ja ik vond het ook raar, maar je hoort me niet klagen hoor.
                  Had 12 zaden gekocht, en heb uiteindelijk 4 dames overgehouden. Dus een vroegbloeier mag wel vind ik.

                  Comment

                  • monty
                    Banned
                    • May 2009
                    • 11215

                    #10
                    Re: Het omslag punt

                    sommige soorten bloeien vroeger dan andere. daarnaast maakt het ook uit waar de plant staat vlak langs een schutting opt ooste bijvoorbeeld zal de zonsopkomst serieus veranderen even zo langs de westmuur bij zonsondergang. dus kan best dat dat al flink in de bloei is, mooi toch


                    Grtz

                    Comment

                    • haze'o'lator
                      Expert Grower
                      MemberLucky Member
                      • Nov 2008
                      • 1273

                      #11
                      Re: Het omslag punt

                      verplaats naar buitenkweekvragen...

                      grtzzz

                      Comment

                      Bezig...