Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

te late buitenkweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    te late buitenkweek

    Korting op 420shop
    ik heb vorige week 2 zaadjes ontkiemt, en die staan nu al mooi in een potje flink te groeien, ik weet dat het te laat is en ik heb gehoord dat je er 2 jarigeplanten van kan maken. Ik wil graag weten hoe ik dat moet doen.
    Is het moeilijk ik heb nog helemaal geen ervaring ermee verder.

    dank voor reactie alvast

    #2
    Re: te late buitenkweek

    hey je kunt ze langer in leven houden door ze onder een lamp te zetten en ze dan op 18 uur te laten staan,maar dat brengt niet op dus niet aan beginnen man.

    Comment


      #3
      Re: te late buitenkweek

      wiet is van nature een eenjarige plant,je kunt ze in leven houden,maar dan moet er tenminste 18 uur per dag een zonvervangende lamp op.
      is niet de moeite voor 1 plant om haar zo de winter door te krijgen.
      Gewoon lekker in april/mei opnieuw beginnen,of een lamp er op over een week(anders gaan ze in de bloei)

      Grts
      Daniella
      Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

      Misty's ABC

      Comment


        #4
        Re: te late buitenkweek

        was niet echt slim om nu te zaaien, moest je nu 3weken eerder geweest zijn kon je er mss nog 30gr af krijgen, maar beter zoals misty zegt, volgent jaar eind april herzaaien en deze winter beetje informatie verschaffen hoe je het het best doet, om een mooi resultaat te bekomen, ...
        succes voor later, greets!

        Comment


          #5
          Re: te late buitenkweek

          Koop een tent, wat lampen, koolstof filter, voeding aarde en wat potten. En ook nog lv en een ec meter, dan is er niks aan de hand.

          Comment


            #6
            Re: te late buitenkweek

            Je zou inderdaad een mooi pro kweekhok kunnen maken.

            Maar als je het plantje makkelijk de winter door wilt brengen en dan verder wilt laten groeien verwijs ik je door naar mijn bonsai-tip

            http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...kje-t6280.html

            Tosti

            Comment

            Bezig...
            X