Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

straatlamp verlicht plantjes fel

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: straatlamp verlicht plantjes fel

    trappetje er tegen aan scnachts boven op zit een "dop" deze draai je los, lampje er uit dopje dicht en klaar!
    sigpic

    Comment


      #17
      Re: straatlamp verlicht plantjes fel

      ik heb deze constructie gemaakt omdat deze toch goed bestand is tegen harde wind... als het hard waait verstevig ik ook de bovenkanten met lood zodat er moeilijk een windstoot onder kan komen
      Met partytenen wil ik niets risceren omdat ik op festivals genoeg partytenten heb zien sneuvelen na een beetje wind...

      en ja de lamp wil ik er ook niet uitdraaien want dan gaan ze die komen herstellen en kunnen de werkmannen lekker in men tuin kijken

      greets!!

      Comment


        #18
        Re: straatlamp verlicht plantjes fel

        Netjes opgelost, smoker!
        (mijn reply was sarcastisch bedoelt op de party-tent btw, je antwoord van 18/8 had ik wel gelezen)

        vale.

        Comment


          #19
          Re: straatlamp verlicht plantjes fel

          Mooi slaaptentje voor je planten.

          Peace.

          Comment


            #20
            Re: straatlamp verlicht plantjes fel

            Iets anders wat niet van jou is kapot maken is nooit de oplossing en mooi hoe je die tent hebt gemaakt.
            Jij ben slimmer dan de meeste hier en kijkt een stapje verder als jij inderdaad die lamp sloopt komen ze hem maken en zien ze jou planten en 1 en 1 bij elkaar op tellen en ze staan voor je deur.
            Prima heb je dat gedaan zo hoor
            God was never on your side..

            Comment


              #21
              Re: straatlamp verlicht plantjes fel

              Kun je niet even een afstandsbestuurbaar apparaatje in die lamp bouwen

              Of een dimmertje ertussen zetten.

              Comment


                #22
                Re: straatlamp verlicht plantjes fel

                thx voor de leuke reacties

                eventjes bij zeggen dat na die week ze bedekt waren ze weinig hebben geleden door de schaduw... toch was ik blij dat ze daarna weer konden genieten van de zon

                nu haal ik het doek telkens weg om 9u en zet het weer op rond 19u.. als het regent doe ik dit zoals vandaag om 18u zodat ze droog zijn voor ze de nacht in gaan

                Het op stellen en afhalen van het doek duurt ongeveer 5min
                greets!!!

                Comment

                Bezig...
                X