Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buiten, of toch maar binnen?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Buiten, of toch maar binnen?

    Korting op 420shop
    Hey!

    Dit jaar ben ik voor het eerst bezig, het zaad ( hollandse hope ) wat ik als eerste had gekocht wilde niet erg en later bleken dit alleen maar mannen ...

    Dus ik in opwelling twee weken geleden 5x HH besteld bij de Headshop. Snel binnen en de volgende dag al een mooi worteltje.... duurde de vorige keer een stuk langer Ze staan er al mooi bij en ongeveer 5 cm hoog.

    Nu is het al weer bijn eind Augustus, en nu vroeg ik me af ( beetje te laat ) wat is nou verstandig?

    Ik dacht:


    BUITEN:

    - Binnen voorbloeien onder TL of HPA lamp en dan als nog naar buiten?
    --> Is het niet mogelijk om de planten op 9/3 te zetten ipv 18/6? of werkt dit alleen bij kippen?
    - Gond heb ik bijna voor elkaar ( bobo recept ) vorige was een ander recept.
    - Buiten in de tuin ruimte genoeg eventueel in potten ook mogelijk.


    BINNEN:

    - Buiten maar uit mijn hoofd zetten en binnen een kast maken.
    - Een hoop spullen heb ik al, redelijke ruimte, maar kast en electra enz.. moeten dan nog gemaakt worden.


    Al vast bedankt voor de tips. Sorry, mocht dit in de verkeerde sectie staan!
    Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
    Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

    #2
    Re: Buiten, of toch maar binnen?

    Volgens mij werkt 9/3 niet. Als dit wel zo is zou dat een kweekrevolutie teweeg brengen!

    Comment


      #3
      Re: Buiten, of toch maar binnen?

      Is het niet mogelijk om de planten op 9/3 te zetten ipv 18/6? of werkt dit alleen bij kippen?

      Comment


        #4
        Re: Buiten, of toch maar binnen?

        @ Daggeroth

        Dat zou wat zijn een kweekrevolutie!!

        @ monty

        Ik weet niet wat de licht tijden met kippen zijn, maar het was meer het idee. Aangezien de belichting ook al anders is 18/6 of 12/12. Dacht ik er misschien nog een schepje boven op te doen!

        Ik denk ook dat ik voor de binnenkweek ga! Kan ik tot de zomer eens oefenen en dan van de zomer misschien wel een hele goeie buitenkweek! De keuze is gevallen op spaarlampen, een hps 600w heb ik wel maar hier voor moet ik min 1.5 m2 hebben en dat is me toch wel even wat te groot. Het ontwerp komt ook al aardig tot stand al zit ik nog een beetje met de maat.

        Verdere verhalen zal ik doen ik de micorkweek afdeling!

        Bedankt voor de reacties!
        Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
        Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

        Comment

        Bezig...
        X