Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

voeding geven in volle grond?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    voeding geven in volle grond?

    Korting op 420shop
    Hallo, ik heb buiten een tuin met enkele planten, zie kweekverslag black widow in volle grond.

    Ik vraag me af hoe en hoeveel ik ze voedingswater moet geven aan ze. In volle grond is het nl gissen wat de plant opneemt en wat niet. Voor het moment gebruik ik plagron bloom en green sensation omdat ik die binnen ook gebruik. Buiten is het net weer anders en denk daarom ook dat ik dan ook andere voeding ga nodig hebben.

    laat de suggesties maar komen!


    alvast bedankt,
    grtn Bro

    #2
    Re: voeding geven in volle grond?

    Gewoon kijken naar je plant blijft ze mooi groen --> geen voeding nodig
    Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

    A. The cop!

    Comment


      #3
      Re: voeding geven in volle grond?

      hey,

      Ik geef ze "telkens" voeding mee hoor.
      Hoewel je dat zeker niet moet in volle grond. Maar omdat die in volle grond niet veel water bijkrijgt in de week doe ik dat gewoon.

      Die in potten durf ik wel eens met gewoon water doorspoelen en dan de volgende beurt iets anders te geven.

      Ik denk dat uw plagron bloom en green sensation zeker ook geschikt is voor uw buitenplanten hoor.
      Je hebt daar nog kieseriet en beendermeel liggen, gaat zeker goed genoeg zijn. Dat voorziet ze constant..

      @Smoking Fifi, dat ze dat nu vragen of niet, ik geef het zowiezo hoor

      Comment


        #4
        Re: voeding geven in volle grond?

        de max, ik leer hier echt wel bij. Vandaag nog eens gaan zien en ziet er redelijk uit, ze krijgen net een exra boost. Ze worden dikker en krijgen nog meer bladeren, nu nog de toppen.

        bedank alvast,

        mvg Bro

        Comment


          #5
          Re: voeding geven in volle grond?

          Ik gooi om de paar weken wat compost over de aarde heen.
          Voordeel van compost is dat het gelijkmatig voeding afgeeft aan de plant en het eigelijk vrijwel onmogelijk is te veel van te krijgen (aldsus mijn vriendin)

          Sinds ik de planten extra compost mee geef groeien ze aanzienlijk sneller en zijn ze mooi donker groen, daarvoor waren ze lichtgroen.

          Comment


            #6
            Re: voeding geven in volle grond?

            Ik geef de bloeiende planten elke dag PK 13-14 en alle planten om de 3 dagen Compo 1, beide zijn val Exelent en zijn biologisch. Ongeveer 2 weken voor de oogst flush ik de plant.
            Last edited by Zeemlapje; 30 August 2009, 02:41.

            Comment


              #7
              Re: voeding geven in volle grond?

              Oorspronkelijk geplaatst door Zeemlapje View Post
              Ik geef de bloeiende planten elke dag PK 13-14 en alle planten om de 3 dagen Compo 1, beide zijn val Exelent en zijn biologisch. Ongeveer 2 weken voor de oogst flush ik de plant.


              Hoi !!

              kun je wat meer vertellen over dat flushen, ik ben bijna op 2week van oogsten en ben benieuwd hoe ik de kwaliteit van mijn planten kan verbeteren.

              Alvast bedankt

              Kristel

              Comment


                #8
                Re: voeding geven in volle grond?

                Flushen is het spoelen van de grond om alle voeding van de wortels weg te krijgen.
                Dit doe je zodat de plant de voeding die ze nog heeft verbruikt voor de oogst,
                Dit komt,omdat je de plant schoonspoelt,de smaak ten goede.

                Grts
                Daniella
                Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                Misty's ABC

                Comment

                Bezig...
                X