Re: Man of Vrouw?
Ik zie ook het ontstaan van een vrouwelijk topje.
Ik zal deze thread sluiten.
Man of Vrouw?
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
-
Nou gefeliciflaptaart, u heeft een vrouwtje.
En zoals gewoonlijk, wees altijd lief voor vrouwtjes, wat ze ook zeggen of doen gewoon lekker laten gaan en gelijk geven.Leave a comment:
-
Ik heb hier ook al gekekenBella ziet prima of het een man of vrouw is,
Kijk het anders zelf even na,
http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...wtje-t615.html
Grts
Daniella
maar ik wilde toch nog even jullie mening horen
Leave a comment:
-
Bella ziet prima of het een man of vrouw is,
Kijk het anders zelf even na,
http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...wtje-t615.html
Grts
DaniellaLeave a comment:
-
Oke, thx..
Ik zie wel dat het vandaag niet zo'n mooi weer is.. mn plant waait zowat naar mn buren XD
Kunnen nog meer mensen bevestigen dat ik een vrouw heb??Leave a comment:
-
Gewoon alle bladeren laten zitten die heb jou plant niet voor niets.
Elk blad wat jij met de hand verwijderd laat een wondje achter op je plant en dan heb je dus meer kans op rot en schimmel
suc6Leave a comment:
-
Is het nu tijd om overtollige bladeren weg te halen? zodat de toppen beter licht krijgen?
en zo ja hoe kan ik dat het beste doen?Leave a comment:
-
Nog even een kleine update....
Volgens mij zie ik langzaam ''de draden'' ontstaan.. ook zijn er de afgelopen dagen meer toppen gaan groeien, en deze vertonen ook al kleine draadjes.. of iets wat er op lijkt..
Hier nog een fotoAttached FilesLeave a comment:
-
Als de plant rond dezetijd uit zichzelf begint met bloeien en begint met bloeien is de kans op een mannetje groot blijvt de plant rustig in lengte en breedte groeien is de kans groot dat het een vrouwtje is.
maar geduld wordt beloond ik denk dat je binnen nu en een week moet kunnen zien of het een mannetje of vrouwtje isLeave a comment:
-
nog niets te zien man, heb ik ook voor met 2 planten van me, maar dit zal niet lang meer duren hoor
...
ik zou zeggen wacht nog 3 dagen en dan zal er een groote kans zijn dat je iets ziet...
(heb 5planten en vandaag is 1van men planten in bloei geschoten, dan zie je dat er meerdere haartjes tezien zijn aan je toppen) 2 ander staan nogsgteeds in voorbloei
) je moet je zeker niet ongerust maken, alles zal wel goedkomen!
greetsLeave a comment:

Leave a comment: