als een plant uit de grond is getrokken?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • escobar
    Ultra Stoner
    • Jun 2009
    • 113

    #1

    als een plant uit de grond is getrokken?

    Korting op 420shop
    hallo kan een plant het overleven als die uit de grond is getrokken
    een redelijke grote en erna weer in de grond?

    greetz
  • Oscar
    Expert Stoner
    • Jun 2009
    • 91

    #2
    Re: als een plant uit de grond is getrokken?

    Als je een beetje vlug te werk gaat, is dat geen probleem.
    Maar laat je plantje niet 24 uur wachten om weer contact te maken met de aarde.


    ~ Oscar,

    Comment

    • monty
      Banned
      • May 2009
      • 11215

      #3
      Re: als een plant uit de grond is getrokken?

      jep gewoon inkuilen
      in scherpe zand
      ken je ze 14 dagen opslaan

      Comment

      • organic
        Psychonaut
        • May 2009
        • 739

        #4
        Re: als een plant uit de grond is getrokken?

        Getrokken dan nog wel?

        Bwa, als daar nog aarde mee aan zit? Waarom niet?
        Persoonlijk zou ik de wortelkluit wel in een vuilzak zetten met gaten in geprikt.

        Waarom? ene op het oog dat je wilt gaan stelen ofwa? :p

        Comment

        • Origineel
          Retired
          • Apr 2009
          • 348

          #5
          Re: als een plant uit de grond is getrokken?

          Iemand nog een plant kwijt uit zijn tuin

          Comment

          • Smoking Fifi
            Expert Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2009
            • 1362

            #6
            Re: als een plant uit de grond is getrokken?

            Als je je plantje uit de grond trekt probeer zo weinig mogelijk wortels te beschadigen en bij het verplanten een goeie scheut wortelstimulator, zie je dat ze het moeilijk heeft om te herstellen een beetje snoeien. Dan zijn je wortels wat teveel beschadigt en hoe minder blad hoe minder verdamping (denk aan een stekje waar je blad moet verwijderen om uitdrogen tegen te gaan).

            Hoop dat je hier wat mee kunt



            PS: wel verdachte vraag, als je ergens een plant in het wild hebt zien staan best afblijven er bestaat zoiets als guerilla kweken
            Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

            A. The cop!

            Comment

            • belladonna
              Guru of all Growers
              Lucky Member
              • Aug 2008
              • 10674

              #7
              Re: als een plant uit de grond is getrokken?

              Potverdikke Smoking je schreeuwt
              God was never on your side..

              Comment

              • escobar
                Ultra Stoner
                • Jun 2009
                • 113

                #8
                Re: als een plant uit de grond is getrokken?

                dankje wel nee ik had paar plantjes gevonden stuk of 30 haha

                Comment

                • escobar
                  Ultra Stoner
                  • Jun 2009
                  • 113

                  #9
                  Re: als een plant uit de grond is getrokken?

                  Oorspronkelijk geplaatst door organic
                  Getrokken dan nog wel?

                  Bwa, als daar nog aarde mee aan zit? Waarom niet?
                  Persoonlijk zou ik de wortelkluit wel in een vuilzak zetten met gaten in geprikt.

                  Waarom? ene op het oog dat je wilt gaan stelen ofwa? :p
                  noem het niet stelen maar vinden haha

                  Comment

                  • Origineel
                    Retired
                    • Apr 2009
                    • 348

                    #10
                    Re: als een plant uit de grond is getrokken?

                    noem het niet stelen maar vinden haha
                    Ik noem mensen zoals u tokkies of minderjarige.

                    Het is wel is waar geen stelen, maar ik zou ze zelf laten staan.

                    Comment

                    • escobar
                      Ultra Stoner
                      • Jun 2009
                      • 113

                      #11
                      Re: als een plant uit de grond is getrokken?

                      heb genoeg plek bij me achter dus ja

                      Comment

                      • Mr_3ppozz
                        Grower
                        MemberLucky Member
                        • Mar 2009
                        • 659

                        #12
                        Re: als een plant uit de grond is getrokken?

                        ook al heb je 1000m2 over met perfecte omstandigheden... die planten zijn niet van jou, dus ook ik adviseer je toch om ze lekker te laten staan en zelf iets te gaan doen ipv een ander te benadelen
                        sigpic
                        Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.

                        Comment

                        • misty
                          Expert Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2009
                          • 1462

                          #13
                          Re: als een plant uit de grond is getrokken?

                          Kan dus een slotje op
                          Stelen is not done
                          Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

                          Misty's ABC

                          Comment

                          • belladonna
                            Guru of all Growers
                            Lucky Member
                            • Aug 2008
                            • 10674

                            #14
                            Re: als een plant uit de grond is getrokken?

                            Tja Escobar tis niet netjes wat je hebt gedaan
                            Maar ja dat is ook de risico's van guerrilla kweek ...

                            Ik zelf had ze laten staan en pas tegen dat de toppen goed waren een paar toppen gejat nu haal je hoop sjit op je nek en als ze er achter komen dat jij het heb gedaan dan krijg je nog meer sjit.

                            En het op forum zetten is helemaal niet slim misschien heb je wel van iemand zijn planten hier gepikt.

                            Leeft de plant nog eigenlijk? heb je foto ofzo?
                            God was never on your side..

                            Comment

                            • zwampie
                              Retired
                              • Jul 2009
                              • 11

                              #15
                              Re: als een plant uit de grond is getrokken?

                              als je zo graag planten wil stelen nodig ik je graag uit om het hier te proberen maar weet zeker dat je niet ver komt of je moet een mooie afdruk op je strot willen hebben mijn hondjes doen het met plezier
                              laat de planten van een ander lekker staan en koop zelf een paar zaadjes of kloontjes
                              het is gewoon ziellig om bij een ander zijn planten uit de tuin te halen
                              en al zeker als die gene het gebruikt als medicijn zoals ik voor me rug klachten

                              maar bij deze ben je uitgenodigt om het te proberen
                              maar bedenk wel er loopt een am bulldog en kruizing rotweiler,am steffort los

                              Comment

                              Bezig...