als een plant uit de grond is getrokken?
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
-
Re: als een plant uit de grond is getrokken?
hey hoi ik ben net 10 min lid van jullie forum ...zit heeerlijk mee te lezen ,maar wat is in godsnaam guerrilla kweek ,mischien wel een domme vraag hooor ....bedankt alvast ,en ik zal me later als ik nog wat rond heb gesnuffelt voorstellen ....Comment
-
Re: als een plant uit de grond is getrokken?
@ kaatje guerrilla kweek is het kweken op een verborgen plek in het bos
@ escobar heb je nooit gehoord van die 2 jongens in "venray"
@ mods mensen met zo'n achtergrond kennen we die wel gebruiken hier op site?
van mij zal escobar nooit een vraag op een antwoord krijgen.
dat hij maar zijn informatie bij de eigenaar van de planten haalt.Comment
-
Re: als een plant uit de grond is getrokken?
tjonge jonge zeg wa happen we allemaalGod was never on your side..Comment
-
[B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!Comment
-
Re: als een plant uit de grond is getrokken?
hoe die zijn planten die van diefstal heeft gekregen is zijn eigenverantwoordelijkheid dan is het ook zijn eigen verantwoordelijk heid
om aan zijn benodigde info te komen ik zou zoiemand niet steunen
[NOTITIE]Gelieve de quote functie te gebruiken wanneer er 1 of meerdere post tussen staan aub. Grtz[/NOTITIE]Last edited by westport; 6 September 2009, 11:46.Comment
-
Re: als een plant uit de grond is getrokken?
mischien wil ie wel een plantje uit z'n voortuin, naar z'n achtertuin verplaatsen...wie weet
of heeft de zoon van de buurman er 1 gepland en de buurman wil het niet en zegt 'escobar haal die plant uit m'n tuin!!''
of heeft ie een plant bij z'n oma in de tuin gezet.....enz
maar toch zou ik oppassen voor die guerrillaplantjes met die kapmessen
lmfao
groetjesComment
-
Re: als een plant uit de grond is getrokken?
nou hier zijn dan effe een paar foto's waar je om vroegLast edited by zwampie; 3 September 2009, 11:54.Comment
-
Re: als een plant uit de grond is getrokken?
Tjonge jongeals je zo graag planten wil stelen nodig ik je graag uit om het hier te proberen maar weet zeker dat je niet ver komt of je moet een mooie afdruk op je strot willen hebben mijn hondjes doen het met plezier
laat de planten van een ander lekker staan en koop zelf een paar zaadjes of kloontjes
het is gewoon ziellig om bij een ander zijn planten uit de tuin te halen
en al zeker als die gene het gebruikt als medicijn zoals ik voor me rug klachten
maar bij deze ben je uitgenodigt om het te proberen
maar bedenk wel er loopt een am bulldog en kruizing rotweiler,am steffort losGod was never on your side..Comment
-
Last edited by Smoking Fifi; 3 September 2009, 12:55.Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?
A. The cop!Comment
-
Re: als een plant uit de grond is getrokken?
8 tekensComment








Comment